Ad pseudorekonštrukcia trate pri Blumentáli: Dúfal som, že ten nakrivo z náklaďáku zhodený šikmý dilatačný kúsok za zbiehavou výhybkou (smerom k nástupišťu Floriánskeho námestia) ešte niekto vyrovná. Ale už ho tak zadláždili... Oblúk od stanice sa samozrejme do križovatky netrafil a myslím, že včera mu "dohovárali".
Nachystajte si oranžový sprej a šablónu 5 km/h!
Nachystajte si oranžový sprej a šablónu 5 km/h!
tr3mp
- aká preferencia MHD je na trase linky 204 v úseku Trnavské mýto - Nemocnica Kramáre? Podľa mňa žiadna (okrem krátkeho bus pruhu v stúpaní na Kramáre). Ako teda možno odvodiť z toho, že nepreferovaná povrchová doprava trčí v zápchach to, že preferovaná povrchová doprava bude mať problémy tiež?
- Keď sú niekde zápchy, je to jediná nutná podmienka, ktorá podmieňuje stavbu podzemného systému? Nehrá rolu aj finančná náročnosť? Napr. v takej BB bývajú tiež riadne zápchy - majú kvôli tomu začať budovať podzemný systém MHD?