Linka 206 ma tazky zivot to hej.... Dnes som isiel 206 a prekvapilo ma ze vodic isiel o3 minuty skor. ten cas co isiel skor sa mu podarilo stratit pri medickej zahrade lebo tam je zapcha vzdy ...a Dalsiu zapchu ma na stefanikovej a niekedy na Stromovej... takze len nabera minuty....
A este jeden pripad z rana.... chodievam do school 209 7:30 no tentoraz to bolo vynimocne,...Najprv meskal 3 minuty cize 7 33 potom sa vliekol straasne pomaly na zastavky : Magurska a Bardosova... meskal uz o minutu viac.... No a com ma dorazilo 1. kraat. Pri odbocke pri ministerstve skolstva si kludne zastal pustil 7 aut a potom hej sa.. pomaly na prazsku...Tam sa vliekol este viac.... a to uz som bol struasne nervozny... ked prisiel na zastavku Predstanicne (kooperativa) bolo presne 7:47 a uz 1600055 krat mal byt na Trnavskom myte... Len tolko ze ten Beusak si mohol trosku pohnut... ked meska nech to aspon dohana na usekoch kde sa to daa... ? ☠ ?
A este jeden pripad z rana.... chodievam do school 209 7:30 no tentoraz to bolo vynimocne,...Najprv meskal 3 minuty cize 7 33 potom sa vliekol straasne pomaly na zastavky : Magurska a Bardosova... meskal uz o minutu viac.... No a com ma dorazilo 1. kraat. Pri odbocke pri ministerstve skolstva si kludne zastal pustil 7 aut a potom hej sa.. pomaly na prazsku...Tam sa vliekol este viac.... a to uz som bol struasne nervozny... ked prisiel na zastavku Predstanicne (kooperativa) bolo presne 7:47 a uz 1600055 krat mal byt na Trnavskom myte... Len tolko ze ten Beusak si mohol trosku pohnut... ked meska nech to aspon dohana na usekoch kde sa to daa... ? ☠ ?
Vševedko samofandivý
1) Vo Viedni električky žiadne pravé spätné zrkadlá nemajú. A fakt majú také isté okienka, *****ik?
2) Vo všetkých mestách okrem Bratislavy, prevádzkujúcich vozidlá typu T, sa medzi prvými a druhými dverami po pravej strane vozidla nachádza súvislý rad sedadiel.
Vodiči električiek v BA vyraďujú z činnosti jedine prvé okno za prvými dverami na pravej strane vozidla a to výhradne kvôli tomu, že tupý bratislavský substrát (Hračka a spol.) je schponý z tohoto okna vystčiť celú hlavu a nechať si ju odraziť najbližším zastávkovým stĺpikom. U prvých troch sérií T3 bolo toto okno pevné, potom ho tupé ČKD v rámci unifikácie nahradilo otváracím.