Reakcia na: Pepino #43249:
Však práve to, že sa neuvedomia... zákazníkov majú dosť, a aj keby nemali, tak by im to bolo jedno. Ani platy manažmentu, ani vodičov nezávisia od spokojnosti zákazníka, to by to potom inak vyzeralo. Dúfam, že raz príde doba, keď nebudú mať koho prepravovať, potom sa možno uvedomia... ?
Peon
Dnes poobede ma v 1-ke na začiatku trasy pri ŽST Nóvé Mesto kontrolovali revízori. Pri nástupe boli fakt "nenápadní".
Boli slušní, no jednému z nich nešla načítať moja čipová karta. Hovorí: "Mladý muž, pôjdete do obchodnej kancelárie, viete kde to je?" Povedal som, nech to dá skontrolovať kolegovi, ktorému sa to po chvíli napokon podarilo.
Čo myslíte, mám so sebou nosiť originál alebo kópiu papierika z električenky? Ak by sa im to nepodarilo načítať, musel by som na Olejkárskej alebo revízorom zaplatiť manipulačný poplatok 140,- Sk? A dostal by som ho späť alebo nie?
Podľa mňa, každá električenka by mala mať nejaké špeciálne číslo, na základe ktorého by si mohol revízor zistiť aj po telefóne alebo nejak inak či je tá električenka platná (v prípade, že mu ju čítačka nenačíta).
A ešte ma zaujíma, koľko sa platí za vydanie duplikátu pri strate, resp. poškodení? Nemám čas to teraz čítať v podmienkach ?