COLOR: Ozaj meteobusti predpovedaju, ze vraj ma dnes vecer zacat snezit Uz sa tesim ako to zase cestbusti nezvladnu a markbusti budu natacat teba budem volat cobust...
tulenique: Tie trolejbusy chodili asi tri skupinky po dvoch na kazdej linke okrem 210(tam chodil dokola jeden t-bus).. Inac superne bola vyuzita otocka na jelacicovej a z jegeho chodili kadejake zalozaky aluzobaky...
V sobotu som videl tu auparkovu reklamovu 1203 na linke 78
V sobotu vecer SA POKAZILA na Trnavskom myte na ohnostrovyhybke 6631 KED AKO 331 ISLA ZALOZIT!!
COLOR: Preco tie havarky stale tak prezivas?
Este jedno info: d3k0 sa musi ucit cely december takze ho moc neotravujte
Pripada mi neuveritelne (a zaroven mi to pripomina nase Slovensko) kolko vedy sa robi okolo jednej nocnej linky.Nechcite mi nahovorit ze to nie je mozne kvoly meniarnam (inac uz ked teda tak transformacna stanica) pretoze ako to potom zvladaju v inich mestach kde nocna linka nie je raritou?Hadam to v Bratislave nie je mozne z dovodu udrzby?Par transformatorov potrebuje udrzbu kazdy bozi den?Ved tie su predsa konstruovane aby nieco vydrzali!Myslite si ze SE poskytuju udrzbu vsetkym transformatorom na uzemi celej republiky kazdy den?Pretoze ten v mojej ulici nebol udrziavany od roku 1996.
Turbo> Meniarne... Prepojenie meniarní by nebolo až také náročné zrealizovať. Stačí vyskratovať niektoré úsekové deliče. Je to provizórne, ale na noc by to stačilo (veď ten odber nie je až taký hrozný)
Vladimir:
ano, ale presvedcit udrzbarov aby sa prisosobili nejakej linke nocnej elektricky nebude jednoduche. Ja som za nocne elektricky a trolejbusy, ale zda sa mi ze nebudu.
Turbo: ...lenze udrzbu meniarni musia predsa robit aj prevazdky, kde nocnu elektrifikovanu dopravu maju ! V com je teda ten zasadny rozidel? A taktiez nie je nezaujimava skutocnost, ze el. prud je v noci lacnejsi (na rozdiel od nafty, ktorej cena v noci asi tazko klesa).
K tym nocnim torlikom a elinam:
Viete, v noci sa robi pravidelne udrzba meniarni. Raz sa robi tam, potom zasa inde, etc... A v Bratislave mame iba jednu meniarnu, ktorj useky sa daju napojit aj z dvoch vedlajsich meniarni (cize sa moze kludne vypnut aj na 6 hodin). Neveim presne aky pocet meniarni mame celkovo, ale viem ze iba jedna ma tuto moznost. Treba si uvdeomit, ze elkektrikari nebudu robit udrzbu predsa pod napatim, to by rychlo skoncili. Dalsi dovod je ten, ze pri udrzbe meniarne nie su stanoven normoe hodiny. Proste robos to bude robit tak dlho ako chce. Nikto ho nebude buzerovat, ze aby to do 45 minut dokoncil, lebo potom ide nejaka nocna elektricka. Praca chcatna, malo platna - to pozneme. Napajaci system mame na slusnej urovni aj vdaka pravidelnej udrzbe v nociach. Ved nestava sa prilis casto, aby vypadol prud, nie? Ked si toto uvedomime, mozeme byt radi ze mame vobec nocny trolejbus.
Cela dis.o nocnych elektrickych linkach je uuplna hovadina..ved ked chodi jeden nocny trolik, preco by nemohlo aj viac? A elektricky tiez...to setko malo uz davno fungovat!
Beus> pod Zajazdy BA presli aj LC735 1638 a 1639 ?? Dnes som obidve videl, 1638 ma stale napis Dopravny podnik-Autobusy a 1639 (uz bez e.c., podla SPZ) ma este znak DPB...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo