Reakcia na: Zdenko #40606:
ty mas ale problemy, to zas nemate co v skole preberat, tak tu musis taketo kraviny vypisovat
V skutocnosti (mali by sme brzdam strhnut premie ze porusuju predpisy)
zatvaraju v momente straty ucinku elektrodynamickej brzdy, co sa lisi voz od voza (stav motorov, typ a nastavenie vyzbroje, a tak...) a typicky to byva 2-3km/h
Vidim ze si clovek znaly, preto to neber ako mudrovanie, len ako doplnenie 

(zazil som totiz uz K2, ktora mi po odbrzdeni jednej (!) CB (ostatne, aj KB, boli zavrete) zacala v kopci cuvat - to som hned siel donutra) 

fobust
A co T6A5? Tie maju kotuce, ktore sa daju odbrzdit presne tou istou packou. Takze nie je kotuc ako kotuc (viem ze stred kachny treba odbrzdovat takou tycou). A aj keby mechanicke parkovacie brzdy nefungovali, stale ostava elektromagneticka kolajova brzda na zastavenie. Aj ked komfortne to asi nebude. ? A sem tam vidim v premavke voz, ktory ma jednu celust, pripadne kotuc odbrzdeny. Vsak nemusime ist ihned kvoli takejto smiesnej zavade na poruchu, ci ano? A pokial sa pamatam, tak povodne kotucove brzdy na T6A5kach boli az velmi ucinne, tak sa jazdilo permanentne s dvoma odbrzdenymi brzdami. Na obratisku sa odbrzdene zakopli a funkcne povolili, aby sa rovnomerne opotrebovavalo oblozenie.