Amos, tarifa: a teraz Ti mierne prihrejem polievocku. Mesto by malo zaviest miestnu dan za MHD. Potvrdenie o zaplateni dane by sa nahralo do BCK rovnako, ako sucasna elektricenka a platcu dane by opravnovalo cestovat prostriedkami MHD. Nakolko dalsiu dan z dane uz platit nemozno, mesto by od pravidelneho cestujuceho de facto ziskalo o 19% viac. Samozrejme, ze mesto reprezentovaneDPB by tieto bubaciky nesmelo prehajdakat. Ked vymysla Miklos, malo by zacat vymyslat aj mesto!
Ámos Keynes
Ale čítačky kariet na verejných miestach, kde stačí prísť v montérkach a tváriť sa ako opravár, toho by som sa ja osobne bál.
Takže ja by som civilizovaný DP uviedol takto:
sieť predajní CL po celom meste + možnosť zakúpenie jednorazového CL u:
vodiča (s príplatkom)
v automate - viactarifný, s čítačkou banoviek, ktorý vydáva
vo vozidle prostredníctvom čipovej karty (lacnejšie)
každý stánok na zastávke MHD by musel predávať jednorazové CL
PLUS čerešničku na torte cestujúci by si mohol zakúpiť upozornenie o konci predplatného CL v troch variantoch 1 sms, 2 sms alebo 3 sms. Upozorňovanie mailom o zmenách v doprave, (výlukách,...) by mal zadarmo.