Reakcia na: Vševedko #40393:
počet prepravených v Brne a Bratislave MHD je priamy dôsledok zvyšovania percenta ludí voziacich sa individualnou automobilovou dopravou vzhladom na znižujucu sa kvalitu, narastajucu cenu a prístupu k cestujucim po všetkých stránkach=toto je priamy dôsledok zlého menežmentu DPB !A inak, čo je na tom, že to je staršieho dáta ??? Tomu nerozumiem, akoby som to nemohol porovnat, a čo sa týka CZK vs SKK, prosím prerátaj si to a velmi rýchlo zistíš, že žiadne priepastne rozdiely tam niesu čo sa ale o kvalite a celkovom prístupe k cestujucim neda povedat..................
aNTI
Re #40363 Jonny: 1. preco by mal niekto niekomu nieco platit a toboz za nejaku casovu stratu absolutne som to nepochopil.
3. a pri inych automatoch sa to nestava to len dpb je diabol...
6. mojko na kazdy zlocin vo verejnom majetku doplatia vsetci...
Re #40370 Honzík: vlakova linka znie krasne, problem je ze petrzalska vlakova stanica je v pazi na kraji. akoze ja z ovsista by som tak nikdy nemohol cestovat. druha vec je ze s vlakom sa mozes dopravit na UNS (prievoz), Nove Mesto pri Kuchajde to by bolo akurat tak do Polusu, a potom az na Hlavnu stanicu. Osobnemu vlaku ktory stoji na UNS aj Novom meste to trva 25 minut. IC 405 Tatran to zvlada za 24... ehm no... aspon vidiet ako su robene CP na zeleznici. Kazdopadne to nie je nijak rychlo lebo 93kou zo zastávky ŽST Petržalka z ktorej podchod vedie priamo na perony som na Hlavnej stanici za 13-15 minut okrem spicky kde to moze byt samozrejme viac. Jedine co ma vlak oproti busu je kapacita. Takze asi preto tak skoro zeleznicnu cestu v preprave Petrzalka -> mesto nevyuzijeme.
Re #40380 Muchomravec: myslim ze uvedena kombinacia je na jeden prestup > 3>HlSt>93 alebo 5>Kapucinska>93|94 tak ***** NEVIEM O COM!