Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bola tu reč o tých podivných zariadeniach v zastávkach Jesenského a Nám Ľ. Štúra. Ide o telefónne automaty ST. 😉
Reakcia na: NN #40355:
Všetky nezmyselné kecy na tvojom webe sa zakladajú na polopravdách, lžiach a vlastnom svojráznom výkalde práva, ako aj na tom ,že nechápeš základné veci, ktoré bežnému substrátu pochopiť nie je problém, Markoff!

Re #40354 Jonny: Jednak sú to štyri roky staré údaje, jednak je to Brno v CZK, jednak je tam dosť diametrálny rozdiel v počte prepravených cestujúcich = v tržbách.

Re #40357 Ámos:
Ad Re #40334 - no, v Petržalke určite žiadne električkové sedadlá nerozrezali.
Ad Re #40340 - lenže zastávky nepatria DPB a DPB nevydáva licencie na stánky. Okrem toho, keby som Tvoju zvrátenú logiku dovidelo do absurdna, nemal by napr. taký stánok v Carrefoure rozdávať noviny pracovníkom Carrefouru zadarmo? Však žije len vďaka nemu. A prekvapuje ma, že taký liberál ako Ty splodí niečo také, však stánok si platí svoje nájomné a svoje dane.
Ad Re #40343: DP Praha má zase všade okrem električiek doplnkový predja CL, tak čo ho núti? Nič ho nenúti, okrem snahy predávať CL na čo najviac miestach. VeĎ ak cestujúci, ktorý chce zaplatiť cestovné, nezoženie lístok, pôjde načierno.

Re #40358 Jonny: Trať v tomto úseku je nedávno rekonštruovaná.

Re #40377 Vrtacik: Životnosť moderných autobusov je DLHŠIA, prečo by asi tak mala byť kratšia?

Re #40380 Muchomravec: RAZ prestúpiť, nie 153-krát ani 17-krát. Ako dopadnú podniky s linkami odvšadiaľ všade, môžeme vidieť v Slotove.

Re #40384 MaTelKo: Som zvedavý, ako by doprava vyzeral BEZ dispečerských autíčok. A tiež, ako dlho by si takú linku prevádzkoval za jedno ušetrené dispečerské autíčko.

Re #40390 tr3mp: Áno, prosím, také zastávky Trnávka a Ružinov sa mi VEĽA páčia (kto vie, kde mám v BA občasné bydlisko, vie prečo:-D.
Vypadok webu tentoraz nebol sposobeny problemami so serverom, ale niekde na ceste k nemu ?
Reakcia na: tr3mp #40390:
hold na toto sa da povedat iba jedno: postavit
Reakcia na: Andy #40389:
Vo včerajšej Pravde, v prílohe Bratislava, bola okrem tu citovaných článkov o rýchlodráhe aj grafická príloha znázorňujúca možné trasovanie rýchlodrážnej električky. Príloha obsahovala aj návrh zastávok "s-bahnu" na existujúcich železničných tratiach. Tí, čo Pravdu nečítali, nájdu prílohu tu: http://hrady.sk/imhd/sbahn-lrt2.png
Reakcia na: drink #40388:
Spectre nedávno kreslil zo srandy návrh bratislavského S-bahnu, tak by niečo mohol ukázať..
Reakcia na: aNTI #40382:
K tej vlakovej linke z Petrzalky: Na hlavnu stanicu by to asi nebola taka vyhra, ale napriklad Ruzinov (nova zastavka pri Hornbachu) alebo Raca? A v Petrzalke by sa hodila zastavka pod nadjazdom zo stareho mosta (ona je tusim nakreslena aj v uzemnom plane). Fantazii sa medze nekladu...
Reakcia na: Papyr #40386:
To je nieco pre nas DPB , uplne idealne ? ? Len aby niekto nehladal motor vzadu potom ?
Dvere zo 14 Tr, okna a maska z Karosy, podvozok LIAZ:

http://www.liaz.wz.cz/prototypy.htm
Reakcia na: MaTelKo #40384:
naco? vacsinu dna by aj tak vozila vzduch. pre tych par cestujucich sa to urcite neoplati, su linky, kde by posilnenie bolo vhodnejsie.
Reakcia na: Unspecified #40383:
Lotko ma pravdu. Preco ma prestupovat, ked DPB by mohol zriadit na 59 celodennu premavku ? A to ze nie su peniaze ? Na dispecerske auticka a podobne hovadiny peniaze su, ale na zlepsenie kvality cestovania nie su ?
Reakcia na: Muchomravec #40380:
zrejme si nepostrehol, ze casy ked mohli byt linky odvsadial vsade a kazda cesta stala 1 KCS su uz davno prec ?
Reakcia na: Jonny #40359:
ze ti huba neodpadne z toho co hovoris...

Re #40363 Jonny: 1. preco by mal niekto niekomu nieco platit a toboz za nejaku casovu stratu absolutne som to nepochopil.
3. a pri inych automatoch sa to nestava to len dpb je diabol...
6. mojko na kazdy zlocin vo verejnom majetku doplatia vsetci...

Re #40370 Honzík: vlakova linka znie krasne, problem je ze petrzalska vlakova stanica je v pazi na kraji. akoze ja z ovsista by som tak nikdy nemohol cestovat. druha vec je ze s vlakom sa mozes dopravit na UNS (prievoz), Nove Mesto pri Kuchajde to by bolo akurat tak do Polusu, a potom az na Hlavnu stanicu. Osobnemu vlaku ktory stoji na UNS aj Novom meste to trva 25 minut. IC 405 Tatran to zvlada za 24... ehm no... aspon vidiet ako su robene CP na zeleznici. Kazdopadne to nie je nijak rychlo lebo 93kou zo zastávky ŽST Petržalka z ktorej podchod vedie priamo na perony som na Hlavnej stanici za 13-15 minut okrem spicky kde to moze byt samozrejme viac. Jedine co ma vlak oproti busu je kapacita. Takze asi preto tak skoro zeleznicnu cestu v preprave Petrzalka -> mesto nevyuzijeme.

Re #40380 Muchomravec: myslim ze uvedena kombinacia je na jeden prestup > 3>HlSt>93 alebo 5>Kapucinska>93|94 tak ***** NEVIEM O COM!
Reakcia na: Muchomravec #40380:
Tebe sa zda, ze mame penazi na vyhadzovanie von oknom, ked ten prestup nikoho nezabije? Viem ake drahe su expresne busove linky a este ked sa zdvojuju s tramvajami, no comment..

Ked budeme mat zivotnu uroven ako v Rakusku, tak budem ticho.
Reakcia na: Vrtacik #40373:
Ty mas kolko rokov priatelu ? 20 este nebudes mat. Ci sa mylim ? tebe sa zda normalne co si napisal a poradil Lotkovi ? Prestupovat 153x miesto toho, aby ho odviezla 1 linka 59 ? A vobec tu neprejde argument, ze ide subezne s elektrickou. Ludom ide o to, aby sa co najrychlejsie a co najpohodlnejsie odviezli a nie aby museli 17x prestupit. Takze sice tu mas milion prispevkov Colorko, ale ich hodnota je nulova.
Vrtacik: Životnosť novej Karosy je 12 rokov...
Reakcia na: Vrtacik #40377:
Jedinú výnimku má kádár 280-tento obojživelník bol vyrobený ako nezničiteľný! ? ? Tento typ obsluhuje hlavné mesto už vyše 30! rokov - vystriedalo sa ich tu vyše 7 stoviek!!! ?

? ❤ ?
Reakcia na: Lotko #40376:
Zivotnost autobusu je DO 10 rokov, dnesne busy maju tusim 7. Elektricka 20-25. Trolejbus ca. 15. Tvoj nazor tu zdielame asi vsetci, su to nebezpecne sunky a uz davno mali byt vsetky vyradene, aj ked to niektorym Ikarusofilom trha srdce 🙂
...len zo zvedavosti? aká je tá životnost takého Ikarusu? 100...200 rokov??? 🙂 U nás mi to tak pripadá. Ale mne je jasné, že MHD nemá toľko peňazí na nove dopravné prostriedky. Len aby to raz niekoho nestálo život! Hlavne že máme čím cestovať!
Reakcia na: Lotko #40374:
Myslis zivotnost. Jasne ze maju! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.