Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak, neviem čo tu diskutujete stale o dajakych Cityrunneroch, rozložením sedačiek a klimatizácii, ked aj tak nakoniec budu pretrvavat investície do prehnitých busov Karosa a Ikarus 280, a budu kupovat Ikarusy 4xx, ktore su 100 rokov za opicami a po roku vypadaju ako 10-ročné. Mnohí bohužial ešte velmy dlho nebudú rozumiet heslu:nie sme takí bohatí, aby sme kupovali lacné veci.......... ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: galiyosha #40097:
Preco je cityrunner nepouzitelny bez klimatizacie ? Ma vacsiu presklenu plochu ako ostatne elektricky (nepomohli by potom determalne skla)?

Alebo nebodaj kuri do salonu od trakcnych motorov ?
Podla mna by bol uplne super bus pre Bratislavu ten Renault alebo čo to bolo, čo tu asi pred cca mesiacom jazdil ako test, samozrejme ale v klbovom prevedení ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: ufo #40094:
Pokial myslis napriklad Cityrunnery v Linzi, tak pravda je, ze usporiadanie 2+2 skutocne nikde nemaju, ale v mieste podvozkov je tam chodbicka siroka asi rovnako, ako keby tam bolo usporiadanie 2+2, len tam dokazali narvat len 1+1 sedacky, aj to sikmo. Malicherna poznamka na okraj: Cityrunnery su bez klimatizacie _absolutne_ nepouzitelne a zabudnime na to, ze by sem niekto niekedy kupil elektricky s klimou. Cityrunner je uz beztak sialene drahy.
Reakcia na: ufo #40093:
No veru 412 rovnako ako vsetky 4xx Ikarusy maju dost malo miesta na nohy.. Aspon ja mam taky pocit. 🙂
Reakcia na: ufo #40094:
no taky je jedine ULF myslim...
Reakcia na: fobust #40081:
existuju 100% np elektricky, ktore nikde nemaju 2+2 usporiadanie (ak si ho neobjednas) aj na rozchode uzsom ako je v BA a su osvedcene mnohokusovymi zakazkami. Znovu opakujem, zalezi, co si sem vyberieme. (teda DPB s magistratom co si vyberie)
Reakcia na: Vševedko #40079:
tak ale daju sa, alebo dali sa vybrat znacky, ktore boli celkom dobre, napr. Ikarus 412 alebo Skoda 21Tr nemali nikde problem s miestom na nohy, a predna polovica mala sedacky bez schodov. Treba si len spravne vybrat.
Reakcia na: Beus #40078:
tak hej, ale predsa povazujem nizkopodlaznost za vacsiu vyhodu, ktora vykompenzuje tebou spomenute nedostatky. A aj keby sme chceli kupovat nie NP vozidla- na vyber uz toho moc nie je v mestskom prevedeni. (Karosa...)
Dobrý den mam 13 rokov a mojim snom je dostat sa do hociktorého MHD depa v bratislave .Ak by ste mali moznost,cas a zaujem tak by som bol velmi vdacny keby ste nam to tam mohli ukazat ako to tam vyzera. Dakujem pekne

P.S.: email tomassamko@pobox.sk
Reakcia na: Ámos Keynes #40089:
No, pri tej druhej fotke by si sa musel posunúť ku vchodu do kostola a potom by mohlo byť vidieť to miesto odkiľa bola fotená tá fotka.
si: Ale ty si moc posunutý. To čo spája Kyjev a novú budovu Prioru už nie je vidieť. Jednoznačným dôkazom je veža kostola Alžbetínok. Mžeš pri robení fotky otočiť negatív a zmeniť pravú stranu v ľavú, ale nikdy nezmeníš hĺbku a veža kostola je ďalej ako MPSVaR čiže to musí byť fotené spoza neho. MPSVaR je usporiadané jedna budova v zadu (pohľad od zastávky Marianska) a dve v popredí, nie naopak ako je to na tejto fotke. Jednoznačne to je Kyjev. A tá nízka budova, ktorú vidíš, v tej zrejme bol Charlies
Reakcia na: Ámos Keynes #40085:
jednoznacne to nie je stavba hotela kyjev, pretoze hotel je spojeny takym nizkopodlaznym s OD Tesco (povodne prior) a ten nema viac nez 3 podlazia, ak sa pozries na tu fotku, tak obe budovy ktore spaja take to nizkopodlazne maju tych podlazi viacej !!!
Reakcia na: Ámos Keynes #40085:
ani predajna mazdy ani hondy je to TOYOTA !!!!!!!!!!!!! ? ? ? ?
Reakcia na: mickey #40066:
Mám pocit, že to je stavba Kyjeva. A nie je to fotené zo Špitálskej ale z Cintorínskej respektíve Cukrovej. Potvrdzuje to aj veža kostala Alžbetínok v pozadí. Budova napravo s lešením je stredná budova MSVaR, ďalej doľava je druhá budova ministerstva už postavená, potom je obytný dom, v ktorom teraz na prízemí sídli tuším predajňa Mazdy alebo Hondy (alebo nejaká iná ázijská automobilka), za ním je veža Alžbetínok a úplne vľavo je rozostavaná budova - stavba hotela Kyjev. ?
Reakcia na: galiyosha #40082:
O akom type eliny píšete ???
Reakcia na: Papyr #40052:
Aj podvozky?! Myslel som, že sa repasujú?

Re #40053 aNTI: Nie len tebe.

Re #40071 Beus: To ale vyvracia prieskum, ktorý robil DP Praha u ktorých 18m Citybus vyšiel kapacitnejší ako vysokopodlažné Karosy pokiaľ sa nemýlim. m@rtin by mohol hodiť presné údaje.
#40080 fobust:
"Podotykam ze rozchod zarucenie NIE JE problemom pri takejto konstrukcii."

#28884 Jenki:
"Připravovaný vůz sice není 100% np, ale všechny vstupy jsou np a schůdky jsou až v interiéru, takže nástup a výstup cestujících není zpomalován. U verze 1435 vychází dokonce jen jeden schůdek (podlaha 350/600mm nad TK), kola jsou schována pod sedačkami, ale vede to k dost neoblíbenému uspořádání 2+2 v oblasti podvozků = nevhodné pro sardine mode. U verze 1000 to s jedním schůdkem nejde a budou dva, ale zase nemusí být sezení 2+2."
Reakcia na: Beus #40078:

Dnes je vseobecny trend cpat usporiadanie 2+2. Neviem ci si vynutila NP konstrukcia alebo zvysovanie pohodlia cestovania. Ja osobne by som na novom vozidle uvital usporiadanie ako maju kachny. Dost kapacitne, ale aj vela miesta na sedenie. Pri trojclankovom (pripadne stvorclankovom) ciastocne NP voze je to OK. Vidis. Nieco na KT10A5N. Len aby to malo do 40 metrov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.