Majanko, pokuty: cestujuci bez listka 1400,-sk, cestujuci zabudlivec s platnym casovym listkom, ktorym sa dodatocne preukaze 140, pes bez listka tolko isto a spoplatnovana batozina bez platneho cl 70 slovenskzch penazi. Ked to zhrnieme:
Ty si usetril, revizor mal s Tebou socialne citenie, on zarobil rovnako, ako keby Ta skasol za hotove na mieste, porusil zakony (minimalne 2-danovy a protikorupcny) a okradol dpb.
Ty si usetril, revizor mal s Tebou socialne citenie, on zarobil rovnako, ako keby Ta skasol za hotove na mieste, porusil zakony (minimalne 2-danovy a protikorupcny) a okradol dpb.
fobust
Neextremizuj laskavo. Z hladiska komfortu cestujucich je T3P a K2S na tom uplne rovnako, maju ten isty interier, tie iste schody, mozno ma T3 posuvne okna, ale to je iba plus, lebo tie ucinnejsie vetraju.
Zaiste sa pamatas, ako som tu ja sam vystupoval proti modernizaciam starych rachotin a presadzoval nakup novych. Ak ty nie, tak Vsevedko urcite. Nechal som si to vsak vyhovorit na zaklade argumentov. Stale si myslim ze by sa malo investovat skor do kvalitnej udrzby starych vozov, maximalne na nich vylepsit interier (sedacky) a inac kupvat vozy nove. Ale nemame peniaze, budme radi ze mame aspon modernizacie.
Dalej treba naozaj uviest, ze metro naozaj nepotrebujeme. Ale uplne suhlasim s tym, ze v CMO musi ist NDS pod povrch, nikdy som netvrdil nic ine, len dobre vieme ako je s financovanim (podledne desatrocia vravia za svoje). Budme radi ak vobec bude ta elektricka zo Safka cez Stary most do Peztrzalky. To ako prva etapa. Druhou by malo byt okamzite prestavanie starych povrchovych a vybudovanie aj novych podzemnych uskov v meste.
A o tych vozidlach som sa vyjadril vyssie.