Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #38008:
TAk potom 1x21Tr a 3xIk412. Myslim ze som na nic nezabudol ?
Reakcia na: COLOR #38007:
aha, sorry, už viem v čom je chyba. Ja som mal na mysli DPB. ?
Reakcia na: TA #38006:
http://www.dpmb.cz/vozidla.asp :
KT8D5N
RT6N1
Anitra
21Tr
22Tr
CityBus 12M

? ?
Aké nízkopodlažné busy má DPMB?
Reakcia na: lubos #38003:
na plyn mala ist tusim 2145, ale ci ju robia neviem
Reakcia na: lubos #38002:
no ak nejazdi, tak jedine trci v ohrade z nejakeho dovodu...
Skor som rozmyslal ci nie je na vymene plechov/priprava na plyn
Tebece : Automatiku Voith ako zimak ? To sa mi moc nevidi... sak ale uvidime v zime.... ale skor pochybujem...
Reakcia na: lubos #38000:
zeby zimna sluzba?
Inak nevie niekto co je s 2141 ? Uz som ju strasne dlho nevidel...
Reakcia na: Lubos #37994:
Nestiham to opravovat, ale:
3603=3007=2147
3605=3009=1106
Reakcia na: Lubos #37993:
kontaktuj Beusa ?
Reakcia na: ELEKTROMECHANIK #37992:
No jedine co ti viem povedat ako laik je, ze to roztocenie motora naprazdno je v skutocnosti sklz.. A aby to bolo uplne lopatisticke, tak kolesa sa tocia rychlejsie ako ide elektricka ?
Reakcia na: Lubos #37994:
ŠPZ sa kadejako vymieňali, takže podľa toho sa to určite určovať nedá. 🙂
resp. aspon papiere mal ten bus z ineho vozu...
Inak.... podla mna 3007 nemohla byt 1106, lebo 3007 mala uplne inu SPZ - pokial sa dobre pamatam, bola to BAB 31-49
Dakujem tym, co zhruba odpovedali na "zvedave" otazky.
Konkretne ako funguje rozbeh elin a trolejbusov, ake su pritlaky zberacov na trolej, preco niekedy stava sa po pri elinach,ze sa nerozbehne hned, ale je pocut iba roztocenie motora naprazdno.
Nemam cas konkretizovat otazky, ktore by ma zaujimali. Idem na 6h do roboty do RD BA hlavne. V depe net nemame a mame robotu elekt.strednej ES ozivujeme masinu so 4 motormi na kazdej osi, s 2 chladiacimi ventilarormi TM /trakcne motory/ , strecha 2 zberace + odporniky + 4 motory chladenia odpornikov atd. Samozrejme kazde hnacie vozidlo to ma trosku inac v strojovni aj v systeme.
Ak by mal niekto zaujem tak nech sa paci.
Vsetko OK Ti , co dnes pracuju. Hura konecne sa mozno dockame aj fajrontu do 17hod. ? ? ? ?
ELEKTROMECHANIK: ad1: DPB nie je statny podnik, aj ked by sa to podla toho bordelu, co tu vladne mohlo zdat. Mozno aj narodny! Napr.: CO VYDRZI CESTUJUCI, CO VYDRZI VOZIDLO?, narodny podnik, Olejkarska 1, 814 52 BRATISLAVA 1. Pekny nazov by to mohol byt, nie? Ad2: konkretizuj otazky do podrobna, dostanes konkretne odpovede.
BMko: Ty si myslis, ze sa z nedostatku inej cinnosti ucim servisne intervaly a technologicke predpisy vyrobcu naspamät? Vyhladat ich viem, ale urcite nie v hlave co sluzi ako zatka protidazdova, aby do krku nezatekala zrazkova voda. Dalsia vec: ovplyvnuje to (malo by) vela veci. Napr: typ vozidla, pocet stykacov v trakcnom obvode, sposob regulacie, druh kludovej brzdy, atd...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.