do paze...co je moc to je moc....som cakal na Americkom namesti, smer Spitalska na 11 a dosla K2 7076 a jak sa blizila na zastavku a zacala brzdit tak spod elektricky sa vyvalil obrovsky mrak husteho prachu a zahalil cely nastupny ostrovcek odspodu az skoro do vysky elektricky po celej dlzke....sa cudujem ze nikomu taky stav tam nevadi...
Kolko typov musi byt, aby to nebol jednotvarny park? Potom nedoporucujem ani Brno, lebo tam je tiez jednotvarny elektrickovy vozovy park, zlozeny "len" z vozov K2, K2R, inak rekonstruovane K2, T3, T3R (mali by byt, ale nejak som na ne nemal stastie), KT8D5 a KT8D5N, co je naozaj zufalo malo. ;-))) Taktiez neviem, co sa Ti (Vam) nelubi na 21Tr, mne sa pacil. Ale mozno je to tym, ze ja, suc vychovany vozmi Kazisa, ups Karosa, 7xx, hykam stastim nad kazdym vozom, v ktorom mam strop nad vyskou oci. :-)))
Doktor
V ramci mojho kratkeho vyletu s rodinou som prechadzal cez Bratislavu,a musim povedat ze mate dost jednotvarny (a zastarany) elektrickovy park:T3,K2 a T6A5.S autobusmi to bolo trochu lepsie,videl som dokonca aj ten "superluxusny" TAM s klimatizaciou,ktora nefunguje.Inac podla mna akutne potrebujete par (povedzme 40) novych vozidiel-konecne som pochopil co mate proti Ikarusom 4xx.
Potom som navstivil Prahu:Elektrickovy park bol extra jednotvarny same T3 obcas T3P,dost vela T6A5 (len nove serie z 1998) a par KT8D5 (najvyssie e.c. ktore som videl na KT bolo 19)autobusy:väcsinov tie Citybusy (nic extra) no a potom Karosy radu 9xx ale len nejake obmedzene mnozstvo a na zaver stare Karosy rady 73x(1).Na zaver som navstivil Hradec Kralove kde elektricky nie su,autobusy su natrete v dost nevkusnej farebnej scheme a to v cerveno-zlto-ciernej.Modelovo boli zastupene Karosy 741,732,941 a Citybusy.Na trolejbusovych linkach jazdili aj tie 21Tr ale na to com som o nich pocul a ocakaval to tiez nebolo nic extra...