Reakcia na: Ferdo mravec #36377:
Uplne suhlasim, len s jednou vyhradou - zadne skla vozidiel z toho nevynimajuc. Na sklach nemaju akekolvek patlanice co hladat, ci uz je to bocne, alebo zadne sklo. A tie "polopriehladne" folie tiez, kedze cez ne je vidiet takmer to iste ako cez sveter - nic, a aj to neostro. Ked raz vyrobca na vozidlo umiestnil sklo, tak asi za ucelom presvetlenia interieru a najma viditelnosti z vozidla von. Inak by sme tam kludne mohli dat plech, bolo by to lacnejsie, menej narocne na udrzbu, odolnejsie voci vandalom, a hlavne by sa nan jednoduchsie lepili reklamy. Mne osobne velmi vadi, ked sa veziem v autobuse, ze sa ani len nemozem pozriet dozadu, co pristavilo do zastavky za nami, pripadne co sa k nam blizi. A tiez ked som v pozicii vodica, ked mam poloprazdny voz, ze cezen vidim, tak aj ja obcas vyuzivam zadne sklo na pohlad dozadu.
Ferdo mravec
Navrhujem do tohto chaosu, z ktoreho niekto dobre tazi (tu firmu menovat nebudem, vsetci vedia, ktora to je ...) zaviest akesi regule. Reklamy ano, ale len na bocnych stranach, max. do vysky okien a take, aby ostala aspon na 10-15 percentach plochy (na diskusiu) okolo reklamy povodna farba. Pripadne drziaky reklamnych tabul na streche (ake boli na elinach este za socializmu). Okna nech ostanu priezracne. Maximalne zadne okna na busoch by mohli byt pouzite na reklamy.
Preco su londynske autobusy povazovane za pekne? Aj preto, ze uz 100 rokov, mozno viac, maju stale tu istu farbu. Aj na nich su reklamy, ale decentne.