re #35330, otazka:
som len na wape, nemam to ako odkontrolovat, je naozaj m ozne, ze to ma zly, resp. nezrozumitelny popis.
som len na wape, nemam to ako odkontrolovat, je naozaj m ozne, ze to ma zly, resp. nezrozumitelny popis.
galiyosha
Okrem toho pochybujem o zmysle tejto investicie ako takej. Ako Ti napriklad pomoze v hladani miesta na parkovanie system, pre ktory je historicke centrum jeden celok? Maximalne tak moze cezpolnych navigovat do podzemnych garazi (kde je zatial miesta dostatok), ale to by rovnako dobre zvladli staticke tabule za par korun. Mozno dany system bude mat skutocne zmysel az po dalsom zahusteni IAD v centre, ked aj miesta v podzemnych garazach zacne byt pomenej.
Inak na margo Dna bez aut: Bol som asi jeden z mala, co som vyzvu zobral vazne a cely den do auta nesadol. No, len som si potvrdil zasle skusenosti, a sice, ze pre kazdodennu cestu do a zo skoly je pre mna gumokol jednoznacne vyhodnejsi a budem ho pouzivat aj nadalej. Pokial mi to z Petrzalky na matfyz trva IGK nieco cez 10 minut, pricom (zatial) neprechadzam ziadnymi zapchami a zastanem rovno pred skolou, MHD je to v idealnom pripade 35 minut (vratane 7 minutovej prechadzky do kopca). Idealny pripad je vsak v spicke kvoli zapcham v okoli Noveho mosta nerealizovatelny a realna doba cesty je zvacsa okolo 45 minut. Pri ceste naspat pocas sedla pri redsich intervaloch nadvaznej dopravy je to este exkluzivnejsie. Najdlhsie som cestoval tusim vyse hodinu -- niekedy vecer, ked som nestihol pripoj... Dufam, ze sa to po vystavbe elektricky do Petrzalky zmeni. Nielen, ze sa mi prieci sprosto spalovat taku drahocennu surovinu ako je ropa (som fakt zvedavy, ako po jej minuti vzrastu ceny uplne beznych liekov, ked sa vsetka organika bude musiet narocne syntetizovat), nie je to ani prave financne vyhodne robit len na benzin...
Na cestu do CMO (mimo exponovanych vecernych a nocnych casov) ale budem asi nadalej pouzivat MHD. Parkovanie v centre a poskakovanie v zapchach jednoducho neznasam.