nie ze by som chcel velmi obhajovat studentov,i ked aj ja som, ale problem linky 517 bol v navstevnikoch istych nocnych stankoch na kulturne vyzitie,ktori sa potom podgurazeni cinili. Nie v studentoch, ubytovanych ako potkany v spine za drahe peniaze.
Tak konečne som sa viezol v 24Tr. Takým rýchlym trolejbusom som ešte nešiel, no trochu divoko jazdili vodiči, takže možno to bol len dojem. Potom keď som sa domov vracal 21Trkou, pripadala mi jazda menej divoká. Je to asi vec vodiča. U tej 24Trky sa ako u každého NP vozidla testovaného v Bratislave vyskytujú problémy s dverami... Klasika, niekedy nejdú otvoriť a zatvoriť... A to aj keď vo dverách nik nestojí. Bola na linke 201, pričom na Dolných honoch trochu pobehala sídlisko na diesel Potom šla na stanicu a odtiaľ 204 na Rádiovú. Potom na diesel z Rádiovej niekam do mesta po Rožňavskej. Bude jazdiť s ľudmi do 7.9.
Kto by mi vedel poradiť wap adresu na dispečera. Na diskusné fórum mám, ale na dispečera neviem zistiť. Chcel by som cez víkend ponahánať 24Trku a nechce sa mi behať po celom meste a kde premáva tam určite niekto hodí. Dík.
"Zatiaľ sem jazdia len autobusy, ktoré sa do kopca trápia a v dopravnej špičke nepostačujú. Ľudia si ale zaslúžia poriadnu dopravu" - vlkovi je jedno, ci sa tlaci v smradobuse bez bakul, alebo v duotrombeluse s bakulami. vysledny efekt je rovnaky a zlepsenie intervalu v DPB optimisticky neratam Pokial bude ten duobus 12metrovy, tak s panom bohom...
"kým súčasné električky vypúšťajú teplo pri brzdení a rozbiehaní do okolia, modernejšie vozidlá ho vedia čiastočne využiť." - taka kachna vyuziva teplo od zrychlovaca v zimnych mesiacoch IMHO velmi dobre
""V budúcnosti bude potrebné pouvažovať o rozchode koľajníc. V Bratislave používame úzky rozchod, na prepojenie s prímestskou dopravou sa inde používa širší rozchod," povedal Zachar." - bueeeeee
V podstate rozumny napad. Doplnim, ze niektore radoby-nizkopodlazne autobusy, ako SOR BN12 su pre vozickarov vonkoncom nevhodne. Este taky Soplaris 15, keby sa v NP casti vytrhali sedadla by bol relativne pouzitelny, nakolko ten tam ma (aspon co si ja pamatam) dost vela miesta.
aby som doplnil, Devin ma na starosti Odstepny zavod Karlova Ves, ktory uzko spolupracuje s vysunutym pracoviskom Odstepneho zavodu Trnavske myto momentalne so sidlom v Spojenych statoch amerikanskych
Netreba skúmať, stačí sa zamyslieť. V NPO autobuse sú podesty, vo VP nie.
NP autobusy sú vhodné na normálnu linku, ktorá občas zvezie vozíčkara. Na špecializovanú vozíčkarskú linku je lepší VP autobus s plošinou.
aktualizaciu zabezpecuju Technicke sluzby iMHD, a. s. v pracovnych dnoch, sviatkoch a vikendoch cez pracovnu dobu od 8:00 do 22:00. Pre Vas to znamena, ze CP bude aktualizovane do dna-dvoch po jeho vylepeni na zastavky. DPB s nami totiz nespolupracuje... Vlastne ako to tak vyzera, nespolupracuje ani samo so sebou ?
aha.....to musim ist do dispecera, co? tak pardon. spytam sa tam
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
zopar citatikov z dnesneho vecernika:
"Novy Duobus ceskej vyroby zapozicali Dopravnemu podniku na niekolko tyzdnov"
"Bezny autobus sa nedostane do vysoko polozenych miest ako su Dlhe diely, preto by sme tam vyuzili trolejbusy"
z rozhovoru so Zacharom (bez upravy chyb):
"Asi najdôležitejšie je spojiť mestskú časť Dlhé Diely trolejovými drótmy s Autobusovou stanicou Nivy"