Reakcia na: J #33680:
Myslím si, že je to nezmysel. Revízor často ani nemusí mať záujem, aby boli označovače zablokované ihneď. Pokojne môže nastúpiť do L21 pri SAV s úmyslom kontrolovať až za Patrónkou. Neviem si predstaviť, ako by sa posunkami s vodičom dorozumievali, na ktorej zastávke sa má označovač zablokovať.Blokovanie označovačov by malo byť samozrejme nezávislé od vodiča a nezávislé o akéhokoľvek fyzického kontaktu s palubným počítačom. Niet nad systém ako napr. v DPMŽ, kde revízor blokuje označovač priložením svojej karty k ľubovoľnému označovaču vo vozidle. To je efektívne riešenie a nie ten bratislavský nezmysel. Pravdou však je, že v BA sa toto uplatniť nemôže, pretože nemáte v označovačoch čítačky kariet. Riešením by ešte mohla byť ďalšia možnosť, ktorá údajne v ponuke je, a síce blokovanie označovačov"diaľkovým ovládaním". V dnešnej dobe, keď si rádiovo vedia na diaľku prehadzovať výhybky trolejbusy už skutočne nemôže byť problém, aby bol revízor vybavený prenosným "vreckovým" vysielačom signálu na blokovanie označovačov.
Re #33681 si: Vidím, že si rozumieme

Re #33684 J: Magnetom si vodiči neotvárajú dvere na Karosách len v Prahe, ale aj v Brne, Ostrave, Žiline, Banskej Bystrici, Prešove, Košiciach, Poprade, Martine, Prievidzi a hádam aj v SAD Bratislava, pokiaľ kupujú nové Karosy ?
Re #33691 mickey: To, že niečo vraveli v Lampárni, v žiadnom prípade nemusí znamenať, že je to pravda. Prinajmenšom to UŽ nemusí byť pravda.
Viem, že istý čas bola istá "legislatívna diera", ktorá neumožňovala v praxi kontrolovať cestovné lístky v električkách a trolejbusoch, ale to už bolo dávno dávno poriešené.
TeBeCe