Možno je môj nápad odveci, ALE: prečo by nemohli byť linky 65 a 67 zlúčené? Prestup v Jurajovom dvore je dosť nafigu. V Prahe takéto linky spájajúce jednotlivé mestské časti mimo centra fungujú, a to aj s trasou nad 70 minút! Intervaly 65 a 67 sú dosť podobné, možno v špičke by som vybrané spoje nechal iba po trati 67. Aký je VÁŠ NÁZOR?
V 810-ke Ti sa tie vyklopne okna same zatvaraju niekedy aj (zle zaistene) same otvaraju za hlasneho buchotu a to podla prevladajuceho tlaku vzduchu, nehovoriac o prievane skrz na skrz. Neviem, ci toto mal Laminatka na musli.
Emo:Nie,skutočne som nemal na mysli to,že by bol prievan.Doporučujem skúšobnú jazdu v motorovom vozni radu M152.0 (810) alebo vo vozni Bdmtee.Najlepšie v súčasnom počasí.
Ale má najazdené menej ako najnovšia Vrakosa v BEÚSe, je garážovaná a neviem čo ešte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin