Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ... (VAP) #29634:
Ide o to, ze keby si za sucasnej situacie zrusil 49, tak Patronka nema s Kramarmi spojenie vobec, kedze Vojenska nemocnica nie je pre 212 priebezna konecna. A dosial mi nikto neodpovedal, ci by solo trolejbus potrebny pre zriadenie polokruznej linky, ako ju popisuje Papyr, nechybal vo vypraveni viac, nez ten jeden solo bus, co je teraz na 49 (to je otazka -- ja skutocne neviem, ci je menej solo trolejbusov alebo busov). Nehovoriac o tom, ze ta trolejbusova linka by nebola pre vlky plnohodnotnou nahradou 49, ale to je detail.
Reakcia na: fobust #29631:
Myslis 22 na Vojenskej nemocnici? A koho to napadne? A este stale to nepokryva ludi z regionov.

Jednoducho dnes cestujuci vystupivsi na Patronke chcejuci ist na Kramare nema inu moznost, nez pouzit 49... A pokial viem, tak skutocne ta linka existuje najma preto, ze si ju samospravy Dubravky a Lamaca vyhadali. Mozno trepem sprostosti, ale to je moj nazor.

Inak suhlasim so Spectrem. Natahat troleje, presmerovat 212 a 49 zrusit a nicim nehradit. 38 zrusit prirodzene tiez so zachadzanim casti 37, ale to sa tu uz rozoberalo mnohokrat. Obsluhu ulic Pri zeleznej studienke a Pri suchom mlyne IMHO vobec netreba riesit -- Zahoracka je aj tak na znamenie, a okrem toho je to v pesej dostupnosti od zastavok Vojenska nemocnica a Pri suchom mlyne, s ktorymi by sa nic nerobilo.
Reakcia na: ... (VAP) #29630:
Prestup by síce na hrane nebol, ale prechod cez cestu je možný cez podchod (síce vo mne vzbudzuje maximálny odpor, zhnusenie, obavy..., ale je).

Re #29631 fobust: No dnes je, ale keby bola L49 alias 211 polookruh, nebol by.

Re #29634 ... (VAP): Zaujímavá úvaha 🙂

Re #29635: Tomu som celkom neporozumel. Myslel si, že každý druhý, tretí spoj L30 by nešiel cez Patrónku, ale okolo vojenskej nemocnice?
Reakcia na: Spectre #29635:
Na 1000% s tebou súhlasím. Čo keby si to tlmočil niekomu, kto je za to zodpovedný? A čo ti asi odpovie? ? ?
Reakcia na: ... (VAP) #29630:
Nad tym sa mozem akurat tak zasmiat! HAHAHA!!! Kde vsade by mohol byt prestup na hrane a nie je. Linkou 49 sa nevozi az tak vela ludi, aby to vadilo. Samozrejme aj ja by som postavil trombelusy cez Patronku obojsmerne, ale v sucasnosti by som to aj tak zaviedol tak, ako som napisal a keby uz rovno chodili trombelusy cez Patronku obojsmerne, tak potom by som tadial poslal aj 212, pretoze prestup na nu by bol daleko vyuzivanejsi, ako na 49nu. Tu hornu ulicku by obsluzila linka co ide na Zeleznu studnicku. Takisto by som v tejto lokalite zrusil nezmyselnu linku 38. Pokial by (v)rakoviny pindali, ze musia chodit, tak by som im tam pre mna za mna nechal nieco zachadzat (stacil by kludne kazdy druhy-treti voz na 30tke napriklad.
Reakcia na: galiyosha #29632:
OK, ale zober si iné babky, ktoré chodia do iných nemocníc a polikliník (napr. Tehelná). A tie, keď prestupujú na linku 51 napríklad z električky, tiež musia na Trnku prechádzať cez podchod. Tak sa pýtam: prečo niektoré babky z niektorých mestských častí musia prestupovať na spoj na hrane, a iné babky z iných M. Č. musia chdiť cez podchod. Za to, že majú iného (lepšieho) starostu, ktorý im to vyháda? ? ? ?
Reakcia na: fobust #29631:
No a vysvetľuj to niekomu... ?
Reakcia na: ... (VAP) #29630:
Toto svojim sposobom ma opodstatnenie, lebo danu linku vyuzivaju okrem pracovnikov aj pacienti danych zariadeni prichadzajuci z regionov (tj nielen Dubravka, Lamac a DNV), a uz vidis taku 70-rocnu babku, ako Ti ide cez ten vonavy podchod na Patronke...

Tym nechcem obhajovat dany stav -- ten kusok trate od Vojenskej nemocnice cez Patronku na Kramare mal uz davno stat. Skoda, ze sa to nepodarilo pretlacit v suvislosti s TESCOm. 😞

A keby ta trat stala -- je vobec trolejbusova linka v podobe dnesnej 49 potrebna? Jeden solo trolejbus by vo vypraveni nechybal viac nez jeden SOR alebo jedna kratka Karosa? Ved keby bol na Patronke prestup na 212 smerom na Kramare, ti, ktori idu len na Kramare (a tych je vacsina) by specialnu linku nepotrebovali, a to malo, co chodi z Patronky 49 az k NOU by mohlo prestupit na 209 na Magurskej -- tam to nie je zdaleka take "fyzicky narocne" ako na Patronke.
Reakcia na: ... (VAP) #29630:

Prestup z Dubravky zabezpeceny na hrane je.
Reakcia na: Spectre #29629:
samozrejme, že by to šlo. Ale niektorí ľudia z DPB, ktorí by to mohli zmeniť, keby chceli, tvrdia, že prestup z Lamača a Dúbravky (linky 21, 34, 83, 30, 37, 92...)na linku č. 49 musí byť na hrane!!! ?
Reakcia na: Papyr #29628:
Achhhh... To je typicke DPB. Pritom by kludne stacilo spravit linku 49 ako trolejbus tak, ze by na Vojenskej nemocnici necakala a iba by sa tam otocila a s vlkmi by isla naspat po tej malej cesticke, ako 212. Jednoduche a prakticke 🙂
Reakcia na: Andy #29545:
Ach so ist das... takze, ked tomu spravne rozumiem, 49 musi byt autobus, pretoze usek Vojenska nemocnica-Patronka nie je v tomto smere zatrolejovany a inak sa tam dostat neda (linky 22 a 43 to obchadzaju). Takze riesenim nie je ani trolejbusovy polookruh NOU - Kramare - Patronka - VN - Kramare - NOU.

To DPB fakt nema tych 10-15 milionov Sk na zatrolejovanie tohto useku?

Ad cislovanie duobusov: to, ako si duobusovu linku ocisluje DPB, je vcelku nepodstatne, aj ked od nich sa da ocakavat aj zhovadilost typu "linka 601". Ale... ako by sa k nim spraval Drahovy urad? Povazoval by sa duobus (trolejbus s plnohodnotnym dieselom) za drazne alebo cestne vozidlo? Teda, stacilo by mu evidencne cislo DPB, alebo by potreboval riadnu SPZ?
pripajam sa k navrhu. aj nazov by som vedel: pamätny den rovnania vlniteho plechu na k2 a vlnenia hladkeho cela na k2s po predoslom macani k2 do cokoladovych gulocok... ani to nie je zlozite, vsak nie??? alebo hej? 🙂
Reakcia na: d3k0 #29152:
Vo front office som sice nebol, ale podla clanku http://www.ba-noviny.sk/noviny.php?Id=2&readId=407 to skutocne vyzera tak, ze Muzem dopravy ma padnut planovanej vystavbe (ak ju schvalia) za obet, konkretne na to asi nepriamo poukazuje veta "Zmiznúť má (...) budovy ŽSR na Pražskej ulici a iné objekty."

V tom clanku je zaujimave este "zmeniť sa má aj trasa trolejbusov, ktoré by mali jazdiť po Žabotovej ulici." Ak to nechapem mylne, vyplyva z toho, ze planovana konecna trolejbusov bude v komplexe umiestnena inde ako planovana konecna autobusov.
Reakcia na: lubos (!) #29624:
Dik za info. Sice nespolupracujeme ale domnievam sa ze kym nezmazal copyrighty tak to nikomu vadit nebude.
Neviem ci s nimi spolupracujete, ale na tejto stranke som nasiel vase vystrihovacky :

http://papermodel.wz.cz/
Tento týždeň by sme mohli v budúcnosti oslavovať ako pamätný týždeň K2.
Reakcia na: COLOR #29611:
V poslednej dobre maju tie K2(S) nejaku smolu ?
Reakcia na: COLOR #29611:
A to je zase len dosledok neuváženého a nezmyselného zrušenia pravidla o dávaní prednosti proti hrotu...
Reakcia na: COLOR #29619:
No najviac vody bolo pri tej poslednej, ale kedysi stačilo menej vody aby bola až na SNPčku. Zle som sa vyjadril. Ja som len chcel reagovať na to, že voda bola kedysi aj vyššie nie, že by sa nedal postaviť tunel - podjazd. To sa treba vodohospodárov spýtať. Moja chyba, zle som to napísal.
Ale keď už stavať podjazd tak pre autá. Ale s tým by sa malo počkať až sa dostavajú dialničné úseky a most K. a uzavrie S. most, ako bude táto križovatka využívaná. A ak by sa ešte aj Štúrová stopla, tak by stačila klasická, !!!dobre fungujúca!!!, preferencia na svetlách.
Práve povrchné vedenie by bolo v prípade povodní lepšie, bo eliny môžu jazdiť až kým nie je na kolajách 10 cm vody. To si v tunely dovoliť nemožeš a uzavieť ho musíš, keď sa k nemu voda priblíži nebezpečne blízko, bo keď začne tiecť dnu, hneď je plný. O tom sa bohužil presvedčili aj v Prahe pri poslednej 500-ročnej vode.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.