Vdaka za info.Uz som to pochopil.


) sa prejavia aj na 24tr, pretoze karoseria z CityBusu. Totiz, kto chce prevadzkovat CityBus (potazmo 24Tr) bez vrzgania, musi pravidelne dotahovat skrutky pod listami oblozenia vo vnutri. Predpokladam, ze v BA natolko pravidelna udrzba nehrozi.
). Tie Brnenske, alebo Ostravske boli uplne tichucke.
Ale vystihol si to - najvacsi problem je ten neexistujuci prestavnik, inak by mozno take riesenie preslo...
fobust
Samozrejme ze trolejbus na DD nedava velky zmysle, lebo ostrovna prevadzka je hovadina a ako si spravne poznamenal, aj tak by bolo kazde tretie vozidlo autobus... K tomu ostava nutny prestup. Neviem ake by boli naklady na hybrydobusy, ich udrzba, etc (pri nasich niektorych pracovnikoch). Podla mna ziaden Smradotrolejbus na DD nebude, je to sice schvalene, ale schvalene bolo aj metro a ine veci. Na DD podla mna v najblizsich rokoch ostane stale smradobus a ked sa nam rozpadnu vsetky tambusy, tak tam budu vypravovane Karosy CNG a ked skoncia tie, tak potom SORy, nakoniec sa tam MDH zrusi.