Papyr #2828): Neviem, co sa Ti nevidi na tom sposobe jazdy, ale s tym, aka blba je tu udrzba, sa neda nesuhlasit.
Vdakabohu, aspon elektricke trakcie su na tom vcelku dobre na slovenske pomery, az na hranate zakruty a podobne speciality.
Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?

Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?
Spectre
Dodatok: Karosu uznávam jedine, ako medzimestský autobus. Na MHD nemá dostatočnú výdrž a aby to bol diaľkový autobus je to príliš veľký šrot. Aj medzimestské autobusy však posrali, konkrétne séria 9xxE má úplne dokonale vyriešené zámky dverí. Zamyká to podľa toho, či bus stojí, a keď má napr. červenú a pomaly sa pohýňa zo zastávky to cvaká ako šialené - nech sa na mňa nikto nehnevá, ale čo je moc, to je moc. Karosa 934E navyše neprekročila nikdy 1500RPM a ledva ťahala 70 - asi jeden z "inteligentných obmedzovačov". Za to s klasickou 934 sme to kotlovali na Trase Brno-Hodonín 100km/h (rýchlostné obmedzenie vozovky 70km/h) a došli sme do cieľovej zastávky s 15 min. náskokom - návrh na zvýšenie prémii tomuto vodičovi ČSAD.
P.S.: Pre samovrahov ktorý niekedy pôjdu do Brna odporúčam odviesť sa trolejbusom 21Tr a s takým tlstým vodičom, ktorý ma hrozne dlhé vlasy (homeless design). Cez mesto to dotyčný pán kotluje 60 km/h, v centre sme dokonca predbehli niekoľko áut. Ja som ho chytil na 146ke. Jeden by neveril, aký má 21Trka odpich. Samozrejme má obmedzovač, ale ten sa správa inteligentne, takže keď dá kotol plyn tak to nezagumuje, ale trolebus reaguje, ako keby pomaly spúšťal jazdu k podlahe (teda, až tak pomaly zase nie). Jednoducho super trolejbus.