Reakcia na: Papyr #28115:
Jasné, ja som mal na mysli územie Slovenskej republiky.Re #28126 Andy: To hej, DPB vie maskovať perfektne. Už pred peknými pár rokmi dozadu, keď som si u príbuzných z teletextu (vtedy úžasný výdobytok techniky) opisoval zmeny v bratislavskej MHD som si všimol zaujímavé postupy. V zásade sa to dá vyjadriť schematicky takto:
krok 1: Vážení cestujúci, z dôvodu znížených nárokov na prepravu... bla-bla-bla... od 1.7. nebudú premávať linky c, e, k, m, n, p, t.
krok: 2: Od 1.9. obnovujeme premávku platnú pre školský rok - linky c, e, k, n, p, t budú premávať v pôvodnom rozsahu.
Ale čo sa stalo s linkou "m", to som sa už nikde nedočítal. Asi sa to bralo tak, že na oznam z 1.7. si už nikto nepamätá

Re #28127 J: L82 je ex-23.
Re #28132 Martin: Uvidíme... Po ukončení výstavby Mostu Košická L82 zrejme k Prístavu nepôjde, lebo sa tam vráti L70. A obnoviť ju v pôvodnej trase? Veď od Malej scény na nej aj tak veľa ľudí nechodí a na úseku Hlavná stanica - Račianske mýto - Záhradnícka je predsa plnohodnotne nahradená linkou 201. Tak ju skrátime len po Šafárikovo nám. A potom niekoho napadne, že k Divadlu Aréna je vlastne obslužná aj L50 zo zastávky Sad Janka Kráľa a trasu poza Inchebu môžeme zrušiť, veď aj tak sa stále musí kvôli výstavám odkláňať. A na Dvory predsa môže substrát cestovať prestupom, na to máme prestupnú tarifu. Hľa, logickým postupom sme vyjadrili nezmyselnosť existencie L82

si
Pred par rokmi som robil taky dost znacny navrh na zmeny liniek, ktory bol motivovany hlavne tou weekendovou 78ckou a podarilo sa mi na tu dobu spravit myslim vcelku rozumny navrh zmien ktore by okrem posilnenia dopravy v zatazenych smeroch znamenali aj usporu vozokm