L94 a L90 maju jeden problem -- su to linky s vyrazne narazovym charakterom prepravnych poziadavkov. Vies si predstavit 15 m bus na L94, ked zacina/konci vyucovanie na Vazovovej a okolitych skolach? Rovnako zopar spojov L90 rano je nekrestansky plnych. Povies "tak tam pridam specialny spoj na dany cas", ale kto/co Ti ten spoj bude robit?
To, ze oboma linkami cestujes prave v case, ked nie su spickove prepravne naroky, ale len (pod)priemerne a v 18 m sa teda da sadnut (este sa mi snad nestalo, aby L94 alebo L90 poobede/vecer v smere z mesta viezla vzduch, vzdy su takmer vsetky sedadla obsadene), neznamena, ze tam mozes bez problemov nasadit 15 m vozidla. To je asi ako keby si povedal, ze supravy 2x T3 vozia mimo spicky vzduch, tak na tie linky dajme radsej K2 a v spicke zahustime interval...
Moj nazor na 15 m busy je asi taky, ze su len ako prilepsenie pre linky, kde v sucasnosti premavaju 12 m a nestacia (L33, L50 a urcite mnoho dalsich, ktorech pomery nepoznam).
To, ze oboma linkami cestujes prave v case, ked nie su spickove prepravne naroky, ale len (pod)priemerne a v 18 m sa teda da sadnut (este sa mi snad nestalo, aby L94 alebo L90 poobede/vecer v smere z mesta viezla vzduch, vzdy su takmer vsetky sedadla obsadene), neznamena, ze tam mozes bez problemov nasadit 15 m vozidla. To je asi ako keby si povedal, ze supravy 2x T3 vozia mimo spicky vzduch, tak na tie linky dajme radsej K2 a v spicke zahustime interval...
Moj nazor na 15 m busy je asi taky, ze su len ako prilepsenie pre linky, kde v sucasnosti premavaju 12 m a nestacia (L33, L50 a urcite mnoho dalsich, ktorech pomery nepoznam).
J
No určite by mali začať so zákazom menenia vzhľadu exteriéru. A tiež by mali skontrolovať že či si vodiči nevypínajú osvetlenie. Teda v 4812 medzi 1. a 2. dverami nesvieti ani jedno svetlo a je tam tma ako v Tuneli ?