Heh, vyzera to celkom zaumjavo, ale co ma preboha znamenat ta vytacacia 3. a 4. naprava? (4. by som este ako-tak pochopil, aby to az prilis nerezalo obluky, ale 3.?) :- a 2. nacapena tesne na klbe...ked si predstavim jazdne vlastnosti toho cuda...ved to musi zametat kade-tade Keby to urobili na sposob 22Tr - 2. naprava vzdialena od klbu len o malicko menej ako 3. (v ramci moznosti), malo by to IMHO podstatne lepsie jazdne vlastnosti. A inac, 2-klbovy bus nie je nic prevratne, Renault take nieco testoval priblizne pred 2 desatrociami (mozno menej), len neviem aky osud to potom malo...
Práve mi napadlo, čo by ste povedali na opätovné zriadenie linky na Kačín? Hoci aj za nejaký príplatok. Napríklad na jar, v lete a na jeseň cez víkendy 2 X denne (dopoludnia a krátko popoludní). Zdá sa mi, že kedysi sa tu už o tom diskutovalo, ale nepamätám sa.
Myslím, že ten šenk tam ešte funguje a po turistických značkách sa dá odtiaľ dostať do Mariánky, Záhorskej Bystrice a Lamača.
Neviete, pre koho je vlastne určená zachádzak linky č. 56 na Potočnú? Tie časy (skoro ráno a okolo 15.00 hod.) mi nepripadajú príliš vhodné pre turistov. Alebo je to kvoli tým vilám na Zvončekovej alebo záhradkárom na Popolnej?
No tak k tomu brzdeniu trolu:Aj u trojpedaloveho ovladania je na pravom brzdovom pedali EDB aj vzduch.Po hlbsom presliapnuti pedalu nastupuje vzduch.brzda.Ale je pohodlnejsie dobrzdovat lavym pedalom,je na vzduch citlivejsi.A vzduch.brzda nie je default zabrzdena,len rucna-t.j.bez vzduchu su zabrzdene zadne kolesa.I.
Inak s tymi datami sa mi to nejako nezda. Ked som si dal napriklad zobrazit odchody 90 smer Novy most, na posledny odchod (23.00 z Vysehradskej) prilepilo poznamku, ze ide len po Einsteinovu. To je, dufam, blud, alebo nie?
Aha, dik. Ale nepaci sa mi to moc, lebo napriklad to vytvori CP bez prazdnin, a nevyzera dobre vytlaceny... No proste nie je to program optimalizovany pre MHD...
No v trolejbuse mas pedal na jazdu a dva pedale na brzdu. Jedna je elektricka a druha vzduchova. Nevyhoda elektrickej je, ze nebrzdi pri malej rychlosti. Inac vzduchovou sa da brzdit stale, pokial je vzduch. Elektricka brzda ma vyhodu, ze je ticha... Dvojpedalove riadenie je vlastne pre vodica ako v autobuse. Elektricka a vzduchova brzda sa automaticky prepina.
Pochopil som to spravne?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy