Ja tu ale nevidím presúvanie vozokm z linky na linku. Linka 1 bola osekaná, a na linke 3 nevidím nijaké posilnenie. Iba boli upravené odchody v rannej špičke že namiesto 2,5 min.intervalu to jazdí buď každé 3 min., alebo každé 2 min (41 vozov ostáva). Ostatné časti dňa + školské prázdniny je to isté čo bolo.
Zas tá L1 nechodí až taká prázdna aby to bolo na zrušenie ale nečudoval by som sa keby ju večer skrátili len do cca 20 hod a cez víkendy by premávala až od nejakej desiatej
2 min interval z race nie je do 8:00 preto lebo nie je potrebny: kym 2-minutovo-intervalove spoje pridu k napriklad racianskemu mytu, tento cas sa predlzi az po cca tu osmu kedy ten uzsi interval potrebny je. Je presne navrhnuty tak aby skoncil s rannou skolskou spickou. Najma pre skoly v starom meste.
Treba sa jehoVallovistov pred voľbami spýtať, kde končia tie peniaze z najväčšieho rozpočtu v histórii mesta. Teda v gágoroch najzbytočnejšej organizácie MIB, v kúpe a rekonštrukcii zavretého bordelu v SJK, v projekte ako kúpele Grossling, vzdušných zámkoch ako Plató a planetárium.
Pozerám úpravu CP L1,3.
L1 osekanie intervalov za mňa rozumné. Hlavne večer to behalo úplne prázdne. Tam by som dal K2 každú druhú.
L3 2 min.int. v kuse od 6:53 do 7:33 z Rače v ostatnom čase rannej špičky 3 min. Za mňa by to malo byť dlhšie aspoň do 8:00.
Z Petržalky to je až od 7:48 do 8:18 2 min.int., iba pol hoďka čo bude zhoršenie oproti súčasnosti.
No zase MHD nerozvíjame spolu zo zväčšovaním siete, ale iba presúvame vozokm a vozy z linky na linku..
Predrazena prevadzka (vraj az 3x drahsia ako diesel) nemoznost vyuzit na celodenne najdlhsie sluzby.
Takze v case setrenia vsade dost zly vyber na tak malu prevadzku.
Sem tam nejaka porucha.
Chcem pekne slušne poprosiť, či by ste nenapísali v Trenčín / imhd/ skúsenosť s prevádzkou v o d í k o v ý ch autobusov v Bratislave. V Trenčíne na diskusii / teraz tam frčí diskusia, nakoľko TSK kúpila 10 ks oných strojov / ma vždy iba sucho odfrčia, keď im hovorím, že za mnohé zodpovedajú politici, čo stvárajú takéto pikle. Ďakujem pekne.
Teraz keď kupujú nové vozy, ktoré budú mať väčšiu kapacitu, tsk by to mohlo asi trochu zlepšiť ten problém s L1 a L3, ktorý sa tu už niaku dobu spomína, nie?
Čo to vykladáš za bludy? Čo si myslíš, že v dlhších vozoch budú väčšie rozostupy medzi sedačkami? A čo je na tých súčasných vozoch technicky zastaralého?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PetoMHD