Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #254447:
Tak to mali dať až po preklopení na int2-3 min.
napr: 6:00 05 10 15 17.. int. 2-3 min.
7: int.2-3 min.
8:00 02 05 10 .. int 5 min.

Nerátal som to presne, ale ako ukážka to stačí.

No najlepšie by bolo pre orientáciu konečne doplniť el. tabule aj na Račiansku, aby som sa vedel zariadiť, keď príde narvatý spoj či ďalší a ďaľší tam bude o min. alebo tri. Musím sa narvať do plného alebo hneď príde ďalší hádam o dačo prázdnejší.
Reakcia na: MatejBA #254444:
2,5min interval nie je hned od 6.00 preto je tam 2 až 5minut 😁
Reakcia na: MatejBA #254444:
Ta implementácia nie je šťastná. Podľa mňa ak je interval 4 minúty a je tam jeden vložený spoj (takže medzi troma spojmi je interval 2 minúty), tak sa táto informácia v CP môže zamlčať, lebo pre cestujúceho nemá žiadny význam (spoj ho môže "milo prekvapiť") a ak naopak je interval 4 minúty a zrazu je tam odskok 6 minút, potom už nie je správne použiť intervalový CP.
Reakcia na: Dave177 #254443:
No moment, 5 minut? Nemalo to nahodou byt kazde 2,5 minuty? Ci to len v rannej spicke? Vsak to propagovali, ako keby to malo byt pomaly 24/7...

A druha vec, v com mi pomoze "interval 2-5 minut"? To uz znie skoro ako loteria, ktoru radi pouzivaju v Taliansku...
Cestovný poriadok linky 3 iba s intervalom.
Reakcia na: Michal987 #254441:
Naco ma zverejnovat elektricke busy ked nema peniaze na to - zatial.
Reakcia na: samezzko #254440:
Aha áno je to tak. Ale aj tak pozerám že obstarávaní aj 40 ks elektrických ale zatiaľ bez výsledku
Reakcia na: Michal987 #254439:
Nejde o neuspesne sutaze?
Trošku mimo tému. Prečo DPB v obstarávaní zverejnil dvakrát obstaravanie pre tieto nové kĺbové 2x pri diesel a 2x CNG ako chápem že tie prvé dve to sú tie finálne ale tie dve nižšie je čo? Tie nižšie zvýraznené su 11.9.2024 a 7.11.2024.
Reakcia na: samezzko #254437:
Že je tam elektrokotol to viem. Prečo sa ale nekúri klimatizáciou? Na tepelný výkon cca 30 kW by si potreboval len okolo 10 -15 kW elektrického príkonu.

A prečo je tam klíma s nižším chladiacim výkonom? Pritom je to identický autobus. Vyšší výkon nezvládne pomocný menič?
Reakcia na: andrejandrej #254436:
Ak by si si prečítal celý popis vozidla, tak sa dozvieš že vykurovanie zabezpečuje elektrická teplovodná prietoková jednotka Eltop TJ 40. Avšak jej výkon sa na portáli nedozvieš. V zmluve nákupu trolejbusov Škoda 36Tr pre DPO je spomínaná jednotka s výkonom 39,6 KW.
Prečo je na trolejbusoch TNS slabšia klimatizácia ako na autobusoch NS? 22kW vs. 30 kW. Pritom je to rovnaká karoséria. Navyše klimatizácia na TNS nemá možnosť kúrenia. Je na to nejaký technický dôvod?
Reakcia na: hank #254434:
No však práve to, zvuková signalizácia je v tomto lepšia lebo svetlá popravde asi každý človek odignoruje...
Vlastne ono to signalizuje iba električku prichádzajúcu z Dúbravky ak sa nemýlim
Reakcia na: Ma178rek #254433:
Tak vyznam tie svetielka moc nemaju bez ohladu na farbu, ale uz ked, tak urcite blikajuca oranzova je logickejsia, kedze ta vo vseobecnosti znamena vystrahu pred nebezpecenstvom. Blikajuca biela pred zeleznicnymi kolajnicami znamena, ze mozes ist a bohvie preco niekoho napadlo dat blikajucu bielu pred elektrickovymi kolajnicami s vyznamom nesmies ist 🤦
Odkedy zmenili biele na takéto oranžové??? V noci je to určite lepšie ale cez deň tie svetielka nemajú moc význam

Konkrétne toto sa nachádza na zastávke H.Krčace
Reakcia na: david11 #254429:
Celodenný hodinový takt napísala ZSSK do tlačovej správy. Aj v návrhu GVD sa od začiatku počítalo s touto jednou dierou v takte z nejakého dôvodu.
BID ani necekne o tom, že dnešná komplet celá výprava presmerovaných, a už aj skrátených Os na S50 Pezinok-Nové Mesto a späť sú pre nedostatok HKV odrieknuté.
Reakcia na: david11 #254429:
Keď sa pred pár rokmi otvárala Wien Hauptbahnhof, tiež sme nádejne očakávali, že ten vlak už pôjde z novej stanice. A veru nie, až prvé ranné vlaky šli podľa CP pre daný deň.
Reakcia na: Petto #254428:
V CP od 11.10. je uvedený. Zabezpečí aj prvý ranný vlak smer Wien.
Skôr ten 21:14 je otázny. Je zatiaľ uvedený po Marchegg.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.