Ja som zas mal problem ako chodec kedy prejst cez cestu, kedze elektricka ma prednost.. Na zastavke bola 3ka smer Raca zvoniaca na ukoncenie nastupu, s Racka sa valila 3ka smer mesto a z boku vykukala a cakala 9ka smer mesto.. tie auta su bonus.. ale vacsinu pusta 9ka 3ku..
Stale je problem ta vyhybka nestastna tam.. sak eliny sa zmestia za sebou a prestup by bol idealny.. cest vynimkam a sikovnym vodicom ktori to dokazu..
Auta by mohli v spicke vylucit (pripadne celkovo) bolo by to menej kolizne..
Chodím teraz od septembra cez Blumentál denne a teda podľa mňa takto funkčná MHD nefunguje.
Problém majú autobusy, lebo autá tam non-stop dávajú prednosť cestujúcim vychádzajúcim z električiek a priepusnosť je tak 2-3 autá medzi spojmi.
Po druhé, medzi električkármi sú tzv. karmisti, ktorí občas pustia autá, ale potom sa vytvára kolóna električiek. Asi každý druhý deň sa mi stalo, že z jednej trojky vystupovali ľudia, druhá stála za ňou a tretia akurát prichádzala od Račka a púšťala 9ku z Trnavského.
Neviem, prečo hľadáte problém, kde nie je. V Prahe bývam kúsok od konečnej električiek v Řepích. V špičke i odpoludňajšej tu jazdí e9 s int. 4 min. a e10,16 s intervalom 8 min. Pravidelne, každé 2 min spoj. Na Kotlářke sa pripája e15 s int. 8 min. Pred Andělom sa ešte pridávajú e7,21 tiež v int. 8 min. No a toto sa nahrnie do križovatky Anděl, kde sa križujú od Barrandova linky 4 5,12,20, spolu tiež po 2 minútach. Je tu jazda v kolmom smere a 2x jazda do odbočky. No a zvláda sa to bez čakania. A takých tratí a križovatiek v Prahe je... Tak prestaňte pátrať, prečo by sa to v Bratislave nedalo zahustiť!
Jednalo sa hlavne o úsek v Rači ... Zvyšok nemám poňatia ale myslím si že rozdiel 30s by už nehral takú veľkú rolu aby sa to nedalo zvládnuť...
Ale bohvie
My sme boli s Vladimírom autom, pretože jazda po talianskej diaľnici je tiež (auto)šoto. Otváranie dverí v mohutnej rýchlosti u Ventotti potvrdzujem, rýchlosť prejazdu cez výhybky ma neurážala. Ale z drotárskeho hľadiska ma viac zaujali tie trolejbusy, kde bola jazda často v rozpore s fyzikálnymi zákonmi - napríklad na integrovaných úsekoch tranvia/filobus v ľavých oblúkoch.
L3 je minimálne podľa pozorovania na hrane kapacity z hľadiska intervalu. Tam sa imho v rannej špičke nezmestí už ani spoj navyše, to by musela byť dráha úplne segregovaná a jazdiť na nej jediná linka.
V Miláne celkovo jazdia dosť dynamicky. Čo som videl videá, takmer storočný Peter Witt, plná jazda proti hrotu do výhybky a pod plnou jazdou prejazd križovatky, pričom z odbočky po hrote to išlo už aspoň 30 km/h. Za veľkého rachotu. Dobrzďovanie do zastávky a otváranie dverí za jazdy pri 15 km/h.
Chcel som si spraviť výlet do Milána, sú letenky super lacné, spiatočná za 32€ priamo z BA. Zatiaľ som nezohnal nikoho do partie...
V Rači ukončovať regio busy? Veď L3 nestíha absolútne v špičke.
Na Zlatých zase do L4 s každým druhým spojom?
DPB nevie ani svoje línky vrátiť do pôvodného stavu pred obmedzením alebo posilniť spoje, kde sa nestíha.
Nezabúdaj, že zbúrané PKO sa ide nahradiť River parkom 2.
Treba sa pozerať na územie okolo..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mopy
Stale je problem ta vyhybka nestastna tam.. sak eliny sa zmestia za sebou a prestup by bol idealny.. cest vynimkam a sikovnym vodicom ktori to dokazu..
Auta by mohli v spicke vylucit (pripadne celkovo) bolo by to menej kolizne..