Vlastne jednu vec som zabudol.
Som rád, že si pán Ing. Rafaj uznal svoj podiel viny. To sa tak často nevidí a slúži to k jeho cti. Len ma mrzí, že nedokázal svoju vinu zistiť skôr a električka už mohla dávno jazdiť a nemusel mať nijaké opletačky s magistrátom.
Dnes som počul od nášho známeho jednu zaujímavú vetu a to že DPB má kapacity na to aby rekonštrukcie robil aj iným DP. Má pravdu a ja len doplním: a nie aby reko jednej K2 trvala 5 rokov. Ostáva len dúfať že modernizácie električiek v ÚD s novým interiérom + progres sú tými prvými lastovičkami a že sa niečo pohne k lepšiemu. Netreba však zabúdať, že pár lastovičiek leto nerobia.
S499: Ja som myslel, že DPB je so SORom stále zadobre?! veď sú to dobré vozy, ktoré sa osvedčili? Žeby nový budúci dodávateľ nových vozov bol lepším kamarátom ;op
Som rád, že si pán Ing. Rafaj uznal svoj podiel viny. To sa tak často nevidí a slúži to k jeho cti. Len ma mrzí, že nedokázal svoju vinu zistiť skôr a električka už mohla dávno jazdiť a nemusel mať nijaké opletačky s magistrátom.
Dnes som počul od nášho známeho jednu zaujímavú vetu a to že DPB má kapacity na to aby rekonštrukcie robil aj iným DP. Má pravdu a ja len doplním: a nie aby reko jednej K2 trvala 5 rokov. Ostáva len dúfať že modernizácie električiek v ÚD s novým interiérom + progres sú tými prvými lastovičkami a že sa niečo pohne k lepšiemu. Netreba však zabúdať, že pár lastovičiek leto nerobia.
S499: Ja som myslel, že DPB je so SORom stále zadobre?! veď sú to dobré vozy, ktoré sa osvedčili? Žeby nový budúci dodávateľ nových vozov bol lepším kamarátom ;op
Trolejbusy a elektricky som neznasal, ale ked som sa prestahoval k trolejbusom, tak som si ich oblubil ovela viac ako vsetky autobusy predtym dokopy.
Navrhujem zacat zbierku na CVR Futurama...
Jenki
Projekt T3SUCSK by měl tato podstatná úskalí :
1. zkus si namalovat, co by to dělalo v protiběžných obloucích tvaru S (ale přežít by to šlo)
2. To, že něco vyjde "na zrcátko" ještě neznamená, že se to vejde do normy (ale ta jde upravit)
3. nápravový tlak na středních podvozcích by byl kolem 12ti tun (a to by opravdu přežít nešlo).
4. stávající páteřový rám T3 by se musel podstatným způsobem zesílit, takže bod 3 by byl možná ještě horší