Reakcia na: TomJ #252997:
Jazdia aj 10 vozňové, ale iba štvrtky a piatky (ak nerátam ukrajinskú 617/618 s 11 vozňami). Ide o najvyťaženejšiu linku na Slovensku. 75% všetkých cestujúcich sa prevezie na tratiach Bratislava – Košice a Bratislava – Nové Zámky. Čiže škrt niekde na trati z Čaty do Šiah sa neprejaví zásadne tak, ako zrušenie polhodinovky do Galanty alebo poškrtanie REXov. Pokiaľ ide o zdvojené súpravy, na tom ušetríš len rušňovodiča, ale vlakvedúceho nie, musia byť dvaja. Galantu nevedia vyriešiť ináč, pretože je tam pásmová obsluha. To znamená, že ak škrtnú REXy, musia nechať Os do Zámkov.
810zssk
Po druhé, samozrejme že aj peniaze hrajú rolu. Ak by si dal tomu kamionistov plat 100 tisíc mesačne tak zrazu by si videl že tú robotu ľudia robiť chcú
Keď si v stave že pokladník v Lidli zarobí rovnako ako vodič, tak logicky ľudia "nechcú" robiť vodičov.