Tak asi víkendy + noc. Klepotať bude za chvíľu celá Račianska. Tie vymenené kratučké úseky totiž nezvárajú dokopy. A ako som si dnes všimol hlavne tie už vymenené sa dosť poprepadávali oproti pôvodnej trati. Od Vinohradov smer centrum je to katastrofa.
Podľa STN 73 6110 - Projektovanie miestnych ciest je minimálna šírka pruhov v meste pre vozidlá 2,5m. Ak sa má na tej ceste nachádzať autobus, alebo majú jazdiť nákladné vozidlá, minimálna šírka pruhu je 3,0m. Nájdeš to aj v TP 73 6110.
Takže by som rád videl normu, ktorá hovorí, že ak mi v meste má jazdiť autobus v tom pruhu, že je možné tam mať 2,75m šírku pruhu. Rád sa nechám poučiť.
Ten projekt samozrejme dodržuje požiadavky technických predpisov - nikde nebol navrhnutý pruh pre autá užší ako 2,75 m. Neviem ktoré normy myslíš... A som nespokojný s neschopnosťou mesta v iných častiach mesta, kde sa stále dookola prioritizuje IAD pred vhodnejšími módmi dopravy aj napriek tomu, že sa vie, že je to pre mesto likvidačné.
Hranol, Mufti aj Ičo sú právnici a nemám pocit, že by niečomu pomohli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
B: akými?
A: ja nie som povinný poznať žiadne normy!!!