Takže by si kľudne o štvrtej vstal, aby si mohol od šiestej do desiatej zarobiť, nech nežeriem, osemdesiat evri v hrubom a po šichte by si fičal rovno do školy?
Takéto služby by mohli byť obsaditelne brigádnikmi na vysokej škole
Ja som mával rozvrh pravidelne tak že som začínal o 11 takže ísť ráno na 4 hodinky do práce by nemuselo byť zle
to je pri tejto teme uplne primarna otazka....
sekundarna su vodici pretoze ak posilnis spicku (hoc na ukor sedla/vecera/weekendu) tak Ti zaroven vzrastie poziadavka na mnozstvo vodicov ktorych na to potrebujes (a zaroven sa Ti zvysi podiel "nezaujimavych" sluzieb typu kolo na rannej spicke a kolo na poobednej, pre vodica zadrbany cely den a pritom odrobi len par malo hodin)
a az ako tercialna otazka je myslim dnes dostatok vozov (aj ked sucasna spravkovost obvzlast pri elektrickach skoda do toho tiez trosku hadze vidle)
To je už iná téma... Posilniť by sa dalo hocičo ale na úkor ostatných liniek iba ...
Škoda no že mesto nechce nejaké zvysenie výkonov...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207