Martin Fundárek: Ja som myslel, že vyžadovanie všetkých predpisov, ktoré majú vodiči dodržiavať ( PTP, D1/1, 2, 3...) nie je vhodná téma na rozoberanie tu. ( Z môjho pohľadu)Ja som tým príspevkom myslel, že keď začneme žiadať dodržiavanie jedného predpisu, potom by mali vodiči dodržiavať všetky predpisy, lebo v tých ich dopravných a návestných predpisoch majú všetky rovnakú váhu bez ohľadu na to, či sa priamo týkajú cestujúcich, alebo nie. No a hlavne, že ak by teda vodiči mali chodiť úplne predpisovo, tak to by bol kvalitatívne úplne iný Dopravný podnik. Ďalšie názory v tomto zmysle sa sem verejne neodvážim písať.
fobust
DO ROKU 2010
NÁVRH LEGISLATÍVNYCH OPATRENÍ A NÁSTROJOV
K SMERNICI DOPRAVNEJ POLITIKY BRATISLAVY
vyber:
- v zákone o cestenj doprave
- špecifické potreby MHD
- v novelizácii zákona o rozpočtových pravidlách SR
- systémovosť financovania MHD (pre prevádzku a invest. potreby)
- v novelizácii zákona o štátnom rozpočte SR
- stabilitu dotácií na MHD
Hmpf....