Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://www.leoexpress.com/sk/kam-jazdime/region/podunajsko

Vážení cestujúci,

od 1. 7. 2024 do 14. 12. 2024 dochádza k mimoriadnej zmene cestovného poriadku. K zmenám dochádza z dôvodu optimalizácie a zefektívneniu cestovného poriadku a minimalizovaniu meškania na tejto jednokoľajovej trati. Na základe komunikácie s ministerstvom dopravy a zhodnotenia obsadenosti vlakov boli vybrané menej vyťažené spoje, ktoré mohli byť zrušené a nahradené vlakmi REX. Redukciou spojov sa dosiahne zníženie prenášania meškania na dalšie vlaky, ku ktorému docházalo vplyvom križovaní jednotlivých vlakov v staniciach.

zrušenie spojov 4341, 4343, 4345, 4357, 4359, 4340, 4342, 4354, 4356, 4358
nové zavedené vlaky
4380 Komárno 21:03 → Dunajská Streda 22:06
4383 Dunajská Streda 22:42 → Komárno 23:47
vybrané zrýchlené vlaky budú nahradzovať jednotlivé zrušené spoje
zrýchlené vlaky budú po novom zastavovať na znamenie aj v stanici Bratislava-Vrakuňa.
Reakcia na: Ma178rek #250199:
Skôr by som videl L1 na trasu HLS - Centrum - Jesenského - Tunel - HLS.
Reakcia na: Ma178rek #250199:
Samozrejme, bolo by to na úkor pohodlia väčšiny cestujúcich vystupujúcich na Šafku, ale predsa len tadiaľ L4 premáva len jednosmerne (čiže je nepohodlné dostať sa odtiaľ električkou späť do Karlovky/Dúbravky).

Na Nám. Ľ. Štúra by mohlo byť zriadené nové nástupište pre L4 v smere Jesenského, kde by študenti UK mohli priamo prestúpiť na L1 (prípadne prejsť 5-7 min pešo) a cestujúci k Eurovei by radšej mali presupovať na 29/50/70 pri Moste SNP.
Reakcia na: mhd579 #250198:
K Eurovey, PrafUK by to bolo o dosť ďalej a predpokladám že by to preplnilo L29 ... A odpadol by príjemný prestupný uzol z linky 4 na 1 smer stanica a 3 smer Petržalka
Reakcia na: Solider #250194:
Prečo by L4 nemohla byť odklonená v smere ZP/SNM cez občasnú zastávku Jesenského?
Reakcia na: matis #250196:
Ja mám skôr pocit, že keď autá začali jazdiť po Einsteinovej nábrežie sa čiastočne stabilizovalo. No stabilizácia spôsobila to, že sa autá opätovne vrátili (lebo načo ísť po Einsteinovej, keď je nábrežie prejazdné). 🤕
Reakcia na: N/A #250185:
Tam hlavne podľa pána primátora malo pomocť zrušenie preferencie električiek v špičke, ktoré blokovali autá v koľajisku. Realita je však úplne inde. Pevné intervaly - autá najďalej blokujú trať, dochádza hlavne pri linke 4 k 2-4min. meškaniam. Ďakujeme.
Reakcia na: N/A #250185:
Na Šafku je nástupná hrana pre dve električky, akurát nástupište je príliš úzke. Nástupište sa nedá rozšíriť na úkor parčíka. Jediná možnosť je presunúť ho viac do Štúrovej na miesto, kde bolo pôvodne. Čo sa týka toho, že jedna linka by sa mala odtiaľ presunúť, ktorá? To si neviem celkom predstaviť.
Reakcia na: MatejBA #250191:
Preto by bola situácia s obojsmerný cyklotrasou, pojazdovanym električkovym pásom a 2 pruhmi pre autá super... Autobusy by toľko meškali ak by sa to spravilo správne...
Reakcia na: Ilushka #250190:
Posilový spoj je taký spoj, ktorý premáva nad rámec bežného cestovného poriadku a jeho úlohou je "posilniť" (odtiaľ ten názov), čiže pridať kapacitu.

Posilové spoje sa pridávajú väčšinou pri konkrétnej príležitosti, keď sa očakáva veľký počet cestujúcich a očakáva sa, že bežné spoje by nápor cestujúcich nezvládli alebo v tom čase vôbec nejazdia. Napríklad po skončení veľkých kultúrnych podujatí a podobne.
Reakcia na: Ma178rek #250184:
A co ranna spicka? 30 + 30 + 15 = 75? A autobusy, ktore krizuju vsetky elektrickove linky - ci tie mozu stat aj 10-15 minut v zapche? Jaj pockaj, vsak to uz robia teraz 😃
Môže mi niekto povedať, čo je to posilový spoj?
Reakcia na: zakaznik #250188:
Ono by bolo super nemať križovanie trati v takomto blbom mieste, a hlavne zefektívniť priepustnosť
Lebo často je pre chodcov príliš dlhá zelená a podobne srandy ...
Reakcia na: N/A #250180:
Veď valloteam chce mať zápchu na Šafku a na Štúrovej. Čím menšia priepustnosť nábrežia, tým lepšie, podľa oficiálnej politiky magoriátu.
Reakcia na: triskaidekafobia #250186:
uzivi, ale ci si mesto objedna 😁
Reakcia na: triskaidekafobia #250178:
Jaaj, ospravedlňujem sa... nenapísal som tam, že som myslel víkend! 😅

Tak ešte raz moja otázka:

Keď “spojazdnia” Petržalku, myslíte, že na L3 sa aspoň v určitom čase CEZ VÍKEND uživí 5-minútový interval?😁
Reakcia na: Ma178rek #250184:
Električky to zvládnu. Autá upchajú všetky okolité križovatky. Stačí sa pozrieť ako to vyzerá v súčasnosti.

Pomohla by nástupná hrana pre dve električky
Reakcia na: N/A #250183:
Sú odlišnosti ale zase netvarme sa že sa to nedá...
3ka má 24 prejazdov teraz, 1+4 taktiež
Ak pôjde aj 1ka do Petržalky so súčasným intervalov
Tak to bude 60 prejazdov za hodinu čo sa stále sa zvládať lebo niektoré budú v rovnakom čase len inými smermi
Reakcia na: Mhr1 #250181:
70 E-prejazdov je menej ako minúta + ľavé odbočenie (Riviéra má iba priame smery) + pohyb chodcov a počet smerov chodcov je výrazne vyšší na Šafku + 29/29/50/70/70 (Riviéra 32/33, z DD bezkolízne).

Sú tam zásadné odlišnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.