Z dnešných skúseností vyplýva, že premávka linky 520 by sa uživila aj cez víkend (aj keď ten dopyt by bol asi nerovnomerne rozložený). V smere jazdy do Pezinku sa na zastávke Trávna pýtala jedna pani vodiča 540, či ide k pezinskej nemocnici, pričom po zápornej odpovedi mu povedala, že teda počká na linku 520 (aj by som jej povedal, že tá linka cez víkend nepremáva, ale to už bola mimo autobus a dvere sa zatvárali). Podobná situácia bola aj neskôr pri pezinskej nemocnici, keď staršie panie presviedčali matku s kočíkom, nech počká radšej na 520, ako ísť s kočíkom do Karosy na MHD (to je druhá vec, že ten záložný voz tam žiadny priestor pre kočík nemá, ale nakoniec sme ho tam nejako vpratali, poskladaný) a všetkých som presvedčil, aby na tú 520 nečakali (vodiči mhd v Pezinku samozrejme neovládajú prímestské linky, takže v tomto smere poradiť nevedia).
K MHD Pezinok sa škoda vyjadrovať, okrem toho, že na niektorých zastávkach stále nie je ani zmienka o tom, že ich obsluhuje mhd a nie sú tam ani CP, nefunguje ani hlásenie či zobrazovanie zastávok vo vozidlách a aj spoje asi chodia náhodne, minimálne jeden dnes buď nešiel alebo išiel nejakou inou trasou, ako mal ísť podľa imhd (na ubiane sa spoje MHD Pezinok nezobrazujú vôbec).
Len doplním, aby neprišlo k nedorozumeniu: BA-PK v preklade s linkami 540 a 550 spolu s vlakovou S50 považujem cez víkend za dostačujúce spojenie, problém je asi hlavne v tej MHD, lebo som mal pocit, že aj domáci v tom majú riadny guláš a radšej by boli za linku 520.
Tak sa zamyslam ze Opravny podnik zaviedol nove trolejbusy Sor TNS 0. Ako nazov napoveda, su 0 metrov dlhe a preto su tazko povsimnutelne. Na zastavke pravdepodobne nezastavil preto, ze je na znamenie, a ked siel okolo, nikto nezamaval alebo nedal iny dostatocne zretelny signal vodicovi, aby zastavil. Opravny podnik by sa mal ospravedlnit za tieto malokapacitne trolejbusy ako ja za tento prispevok.
Ak by som prijal túto tvoju námietku, tak potom to zjavne nevedel ani dopravný podnik, keďže vypravoval kedysi obojsmerné električky aj na iné linky ako len do do Petržalky. A ja samozrejme viem rozdiel a viem aj ako to vyzerá na konečnej v Petržalke. Prečo nejazdia obojsmerné električky aj inde, pekne vysvetlil pressburger a mne to stačí. Zato som mu aj ja dal palec hore.
Ide o to, koľko vozov treba do výpravy... L3 má 21 poradí + ZV, predtým keď bol 2linkový variant, do Petržalky jazdili 1 a 3, na čo bolo treba 17 vozov.
Keď bola reko KV, tak do Petržalky jazdila len L1 s 11 vozmi a na X6 bolo 12 vozov.
Vozidiel je 30, vždy treba aj rezervu...
Prečo sa prijalo rozhodnutie, že obojsmerné električky jazdia len na 3? Zvykli ich zopár dať na 1, 4,9. Dnes sú len na 3 a ako ZV. Možno aj tie by pomohli!
Ináč už utešene narástol počet nových električiek v premávke. Už ich bolo a je 16 (zostávajú už len 7440, 7441, 7443 a 7446).
Žiaľ, občas sa stane, že sa vozidlo pokazí alebo má nehodu. Z údajov, ktoré sú na tomto webe, sa dá zistiť, že nejakému problému došlo, keďže na danom poradí došlo k výmene trolejbusov. A zrejme sa to nepodarilo zabezpečiť dostatočne rýchlo, aby Váš spoj mohol odísť načas.
Ale aby bolo jasné, iMHD.sk je len fanúšikovská stránka, nie stránka DPB. Ak chcete podať serióznu sťažnosť, napíšte mail sem: vnutorna.kontrola@dpb.sk
Keby ste dali tích výkričníkou viac TAK BI AJ PRISIEL!!!!!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
juraj76
Ináč už utešene narástol počet nových električiek v premávke. Už ich bolo a je 16 (zostávajú už len 7440, 7441, 7443 a 7446).