Mal som na mysli hlavne linky, kde jazdia 27TrA a 24M, ale aj na 44 sa to bude dať využiť napr. na Hodžovom nám. Keď tie trolejbusy tú batériu majú, tak nech ju kľudne využijú aj pri spadnutí zberačov.
Toto je inak podľa mňa dobré, že nemusí ten trolejbus zbytočne zastaviť niekde v križovatke alebo mimo zastávky potom, ako mu spadnú zberače a môže ich nasadiť, keď bude napr. čakať na červenej.
Podľa mňa by sa však malo zabrániť spojeniu L41 s L44 pretože potom by sa zo zápchy z Karpatskej prenášalo meškanie až na Drotársku cestu a pri stanici bývajú tiež zápchy, už teraz sa niekedy nestíha L44 otočiť na Búdkovej.
No môj poznatok z L71 bol taký, že pri jazde po Miletičovej smer Prievozská mu padli palice pri prejazde križovaní s Trenčianskou a išiel ďalej na baterky po Prievozskú. Tam na semafore zase nahodil na trolej. Prejazdom cez križovania na Prievozskej mu opäť padli, tak ich už rovno zacvakol ďalej na DH odišiel na baterku.
Inak prečo jazdia nové trofle pod dratmi na baterku? Už som to veľakrát videl. Ešte sa testujú?
Napr 71ku som tak videl ísť po šancovej, alebo 47 po Lovinského.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viktor85
Trollino 24 a 27 Tr - zaradené do klasickej výpravy,
Električky - zatiaľ ešte nie
TNS 12 - cca marec
A ak to tak je tak električky asi kedy začnu chodiť ako bežne električky? A TNS bude cca v marci zaradené do klasicmej?