Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: samkoh #248983:
Technicky by to možné bolo, ale keďže budú na 44 jazdiť TNS 12, tak by to bolo celkom zbytočné (tie 4 výhybky a 2 kríženia by sa dali využiť lepšie). V prípade výluky na Hodžovom nám./pred ÚV je logickejšie odkloniť 44 po Štefánikovej a nie cez Račianske mýto. V prípade problémov na Šancovej/Pod stanicou budú môcť 40, 61 a 71 premávať normálne, keďže tam budú jazdiť 27TrA a Solaris 24, takže reálne by to malo zmysel možno pre 49, pretože 64 v odklonovej trase JelačIčova - Koliba by asi nikomu nepomohla. Okrem toho na 49 tiež bývajú tiež na niektorých poradiach degeše a po nasadení 27TrA na 40 ich tam asi bude len viac.
Reakcia na: samkoh #248983:
Keďže sa ráta s tým že 44 bude plne degešová kvôli zachádzaniu na Drotársku a Kamzík, všetky tri body sú irelevantné. Všetko čo bude jazdiť na Kolibu bude schopné odbočiť aj bez spojky.
myslíte, že by bolo možné a zmysluplné doplniť na križovatke ŠancováxKarpatská xŽilinská trolejové spojky v smere Koliba-Račko a späť?
Umožnilo by to
1. vypravovať t-44 a jej prípadné doplnky(ex t-213) v prípade potreby aj z Trnávky rovno na Kolibu(to by síce šlo cez Kollárko už teraz) a na Trnávku ju priamo odstavovať(to sa teraz musí cez Hodžovo námestie).
2. Mať alternatívnu konečnú pre nedegešové trolejbusy z koliby pre prípad problémov pri prezidentke/úrade vlády, prípadne aj odklonovú trasu pre t-44(tupého-karpatská-račko-krížna-as-29. augusta-špitálska-kollárko-hodžovo námestie...).
3. Hypotetický odklon nedegešových trolejbusov zo šancovej na Kolibu v prípade problémov na križovatke pod stanicou.
Reakcia na: andy27 #248981:
Utrpenie v čom? Ja túto časť nábrežia používam roky pri jazde na bicy vždy na tranzit mestom do jeho západných častí. Po tom čo sú tam tie vyhradené cyklopruhy to idem oveľa plynulejšie, s väčším kľudom, lebo sa na mňa nelepia pakovia v plechoviciach takže odstup je zaručený a bez problémov predchádzam aj pomalších cyklistov nakoľko má správnu šírku aby sa to dalo. Navyše v smere na Šafko ako cyklista nemusím stáť na semafóre v križovatke s Rigeleho, takže ešte väčšia plynulosť jazdy cez mesto ako jedna z hlavných východo-západných cykloradiál. A vodiči? Tí sú konečne nútený dodržiavať rýchlosť a to, že tam nejdú 50, ale len 30 predsa nie je žiadne obmedzenie. Hlavne ak je táto časť Starého Mesta v režime ZÓNA 30. Nikde nie je predsa uvedené, že tá 50tka je povinná minimálna rýchlosť v meste. Je to len a len maximálna povolená a žiadna tragédia sa nekoná ak sa na 1,5 km úseku ide iba 30 km/h.
Reakcia na: zakaznik #248970:
Celý ten nezmyselný cyklopruh na Vajanského nábreží treba zrušiť. Skôr alebo neskôr k tomu príde a čím dlhšie to bude Magistrát naťahovať, tým viac ľudí bude naštvatých. Teória, že cyklisti si na to zvyknú je nezmysel. Som cyklista a jazda tadiaľ je utrpenie, je to horšie, ako keď tam žiaden cyklopruh nebol.
Reakcia na: Ike #248978:
Tipujem že odpoveďou bude flexibilita TD...
Reakcia na: zakaznik #248904:
Podľa mňa s tým "zmiasť turistov" nie si ďaleko od pravdy. Škoda, že v automatoch na staniciach ten Day Ticket za 5,80 € nie je v ponuke napriek tomu, že podobne (ako pri eshope / appke) ide o samoobslužný predaj cestovného lístka.
Reakcia na: Foltest #248971:
Neviem, prečo sa bránia DPB fontu, ktorý je otestovaný a čitateľný.
Reakcia na: Foltest #248971:
Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi.
Reakcia na: Foltest #248971:
sa
Reakcia na: upravovač fotiek #248973:
To znie ideálne 😊👍
Reakcia na: upravovač fotiek #248973:
Tak toto riešenie by bolo asi najvhodnejšie, tie cyklopruhy by v mieste zastávok mohli byť iba ochrannými pruhmi
Ale troška mi nesedí matematika že ako si dostal z prvej rovnice 15,6 metra a v druhom prípade pri zastávkach 14,1+3,25 zastávkou ostrovček..
Keby bola obojsmerná zastávka niekde na Vajanského tak proste sa to tam nevojde .. iba bez zastávok
Reakcia na: Ike #248965:
"Ale existencia tej cyklotrasy na úkor jazdných pruhov je rozhodne správna."

Moja reakcia:

"2. koľaj na nábreží na úkor širokej cyklotrasy je rozhodne správna."

Normálny cyklopruh 1,5m + jazdný pruh 3 metre + dvojoľkajná trať 6,6 metra + jazdný pruh 3 metre + cyklopruh 1,5 metra.

V mieste zastávky zúžené nasledovne:
1,25m cyklopruh + 2,75m jazdný pruh + 3,25 metra zastávkový ostrovček vrátane oddelovacieho polmetrového pruhu od jazdného pruhu + 6,1 metra zvyšok dvojkoľajnej električkovej trate + 2,75m jazdný pruh + 1,25m cyklopruh.
Reakcia na: Foltest #248971:
Možno im krivdíme a práve robia rozsiahly prieskum medzi cestujúcimi priamo v teréne. Zisťujú, ktorá verzia bude najlepšie čitateľná a budú to mať potvrdené priamo od cestujúcich. 😁
Arriva dotiahla necitatelnost displejov na uplne novu uroven 😀
Reakcia na: Ike #248965:
Všetci cyklisti sú určite nadšení, že namiesto vedenia cyklotrasy cez Fajnorovo nábrežie majú 2x čakať na svetelne riadenom priechode. 😀
Reakcia na: Ike #248965:
"Ale existencia tej cyklotrasy na úkor jazdných pruhov je rozhodne správna."

Povoľme masovú zástavbu (obytnú + komerčnú), redukujme MHD a PAD a zároveň redukujme jazdné pruhy kvôli 1% pravidelných cyklistov (pri 500% náraste ich bude až 5%) 👍

Zase vytrhnutý jeden riadok z 1000 stranovej knihy o cestnej doprave.
Suhlasim
Reakcia na: Viko #248966:
Určite a hlavne to mali spustiť pred letom. Tým by elegantne utíšili všelijakých Mažgútov a pod.
Reakcia na: Ike #248965:
Nielen nepozornosť, ale aj načasovanie.
Keby sa cyklopruhy v centre zaviedli už počas lockdownu začiatkom korony, ako to spravili v iných metropolách a ako po nich bol dopyt aj tu, tak by si ľudia na ne stihli zvyknúť skôr, než by sa doprava vrátila k bežným intenzitám.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.