Ako nápad to je dobrý s tou tabuľou ale vodiči vidia aj tabule keď prichádzajú na zastávku a aj určite vidia autobus za ním... Len je to také že potom sa povie že prenasaju meškania kvôli takýmto veciam...
Inak vodiči by mohli byť trochu viac poučení o prestupoch. Včera som išiel v 39 a chcel som prestúpiť do 29, ktorá išla pred nami. V 39 som bol pri vodičových dverách a chcel som preskočiť do zadných dverí 29. Na každej zastávke mi vodič 29 zatvoril dvere pred nosom. Vodič 39 bol zlatý, autobusu pred nami blikal a sám krútil hlavou. Našťastie pri Lanfranconi dávali autá prednosť chodcom a 29ka tam zastala tak, že nám sa podarilo zastaviť za ním. Takže sa to podarilo.
Nemohla by sa napríklad vodičovi na palubáku premietať tá tabuľka s odchodmi a ak by bol v linke s redším intervalom, tak by proste počkal, kým sa v zastávke vymenia ľudia?
Tam je na vine hlavne zlá údržba push pullov tým pádom ich nedostatok , rýchle plánované obraty, ktoré bežné súpravy nemajú šancu stíhať. Jazdí sa tam aj odklonmi nielen po jednokolajke, kde pribudla ďalšia pomalá jazda vo Vajnoroch a 10 km/h na hlavnej. Odklon cez Východné je bežne meškanie cez 15 min. Tiež sa tam po tých rozpadnutých výhybkách ide krokom.
Do N.Z. príde v noci EC SK Strela z Prahy s nahlásením pokazeným vozňom (dvere, WC ... ) a oni ho v kľude ráno vypravia zase smer Praha.
Včera napríklad Reca a Pusté Úľany zostali bez obsluhy na celé 4 hodiny. Odriekli sa Os vlaky ale aj zrýchlené Os, a konala sa jediná náhrada REX-om, ale bez zastavenia na týchto zastávkach. Deje sa to pravidelne od začiatku októbra, lebo ZSSK nie je schopná naplánovať ani zvládať obyčajnú jednokoľajku v Bratislave, a náhrada sa väčšinou nekoná alebo nedostatočne.
Zákon nevyžaduje 15 minútovú výdrž, ale 15 minútovú prestávku. To nie je to isté. Prestávkou je čas kedy má vodič voľno, takže musíš odrátať obrat, prípadne technológie, a nezabúdaj ani na vyrovnávací čas ktorý tam je potrebný tiež.
Áno, alebo veľmi blízko (bolo to za svetla a predtým som ten telefón používal v exteriéri). Problém bol podľa mňa skôr v tom že som nevedel nájsť správnu polohu, keďže ten OCL tam dosť obmedzoval "manévrovanie" s telefónom.
Jedno kolo S55 síce bolo vykonané, ale neskôr mimoriadne odklonené na BA HLST, potom už zrušili komplet celú linku.
S50 totálne chaoticky premáva so samými odrieknutými vlakmi.
S60/R60 dnes kompletne skolabovali. Sami dispečeri nevedia ktorý vlak čo presne hradí alebo nehradí, vznikajú 2 až 3 hodinové diery, následne tri odchody za sebou. Premávajúce vlaky meškajú od 30 do 70 minút.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider