To sa vôbec nedá porovnávať.. Starý most nahradilo Apollo, ktoré je plné v špičkách už teraz. Radlinského sú kolóny aj cez prázdniny od Blumentálu. Veď uvidíš ..
Výborne! Plne schvaľujem redukciu počtu jazdných pruhov v uvedenom úseku. Dúfam, že trať bude zároveň slúžiť ako BUS pruh a bude mať vhodné miesta pre prajzd autobusov medzi traťou a jazdnými pruhmi.
Zároveň sa tým otvára možnosť viesť dvojkoľajnú trať v úseku Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. vrátane jej napojenia na Pribinovu. Dávno som si to kreslil v počítači, krásne to vychádza, len tam budú musieť byť o niečo užšie cyklopruhy aby sa zmestil zastávkový ostrovček za križovatku (nie luxusné 3 metre, ale iba 1,5 metra). Zastávka smer Petržalka sa môže presunúť na nájazdovú rampu do pravotočivej zákruty, aby všetky električky idúce z rôznych smerov stáli pri tej istej hrane. V smere na Pribinovu sa môže tiež zriadiť električková zastávka v pravotočivom oblúku. Kreslil som si presne aj takýto variant s redukciou počtu jazdných pruhov pár rokov dozadu, zmestí sa to tam, vrátane odbočky z mosta na Pribinovu popred Umelku (nie zozadu). Smerové oblúky sa tam bezproblémovo zmestia.
Tak tak
29 smer Devinska nepouzitelna, 50 smer Nivy/Kukucinova. 70 obojsmerne a pri tom intervale to bude cisto nahodny autobus, hlavne ze argument pri zruseni 74 bol vyuzite aj subeznu linku 70.
Treba schváliť zákon, aby názvy obchodných spoločností nemohli byť tvorené iba geografickými názvami a názvami zastávok verejnej dopravy (teda mohli by ich obsahovať, ale musel by byť pridaný aspoň jeden ďalší znak)
keby som mal inac niekedy kopu zbytocneho casu a penazi, tak by som si nejaku firmu nazval napriklad "trnavske myto" a bol by som zvedavy na tie manevre v dopravnom podniku aby tato zastavka zrazu nebola mojou reklamu
Je to rovnaký nezmysel, ako zástavka Pri Sade - jednak z názvu nevieš pri akom sade a ten sad je rovnako veľký, že zástavka "pri sade" môže byť hocikde (ako prezidentská záhrada).
A iba to ukazuje na nevedomosť ľudí, ktorí stoja za názvami, pretože názov Aupark je rovnako historický, ako napr. Blumentál, alebo Zuckermandel. Áno, nazvali podľa toho aj komerčný objekt, ale to nie je dôvod, aby sa nepoužil aj historický názov, ktorý je zároveň veľmi dobrý orientačný bod.
Mňa by zaujímalo, ako sa vôbec v DPB dohrabali k idei nazvať zastávku podľa niečoho, čo od nej ani nevidno a je tak veľké, že značná časť ľudí tam vchádza z úplne inej strany... Bola by azda hneď vedľa ležiaca "Fak. architektúry" príliš komerčným názvom? A nemali by sme potom premenovať aj zastávku STU?
Zastávka Prezidentská záhrada, tiež by som kukal ako vyoraná myš. Samozrejme presne viem kde sa Prezidentská záhrada nachádza, ale fakt by som nevedel o akej zastávke má byť reč.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si