Ďakujem pekne za aj oslovenie i stanovisko, či volajme to názor. Za
1. Môj ľudský prístup končí zaplatením si služby ako cestujúci . Ostatné prosím nech rieši ten, u koho som si služby objednal. Nebudem tu teraz hovoriť o mojich bývalých pracovných úlohách , ale vždy išlo o ž i v o t.
2. Keď som bol v nejakej tej funkcii a moji podriadení vraveli o podobných veciach ako Ty, vždy som ich zabezpečil aj na úkor obmedzenia osobnej slobody, či financií. Tu chcem iba naznačiť, že vodič nemá byť ten, kto má ,,doriešiť,, kritický stav , má iba postupovať tak, ako je to možné a nariadené.
3. To, že dnešné bezpečnostné zložky , vrátane mestských pandúrov, či tej štátnej, práve v tomto zlyhávajú / nie vždy ale často / je odraz tejto hnusnej doby. Ale treba ich vycvičiť, ja to robím stále . Od pešiakov po celonárodné vedenia, či štruktúr miest.
No a nakoniec je tu otázka:
4. Zostaneš pracovať , ak si ohrozený na živote? A čo taký taxikári a čo ja viem kto. Darebákov je potrebné ničiť a nie sa im podriaďovať.
Samozrejme vrátane , ale to už sem nepatrí. Prajem iba pokojnú službu.
ja osobne by som tipol ze skor minusovali obsah toho clanku ako to ze si to sem dal...
(v kazdom pripade ja (-) zasadne nedavam, nesuhlas u mna znamena ze mam nejaky iny nazor/dovod a ked tak ho mozem napisat, zdovodnit preco s tym nesuhlasim a nie len proste strcit (-) ; zaroven ked napisem s cim nesuhlasim tak davam autorovi povodneho prispevku z ktorym nesuhlasim moznost na to tiez reagovat, obhajit si prave ten jeho nazor....)
Nemate niekto prosim fotky manipulacnej trate Palisady – Tolsteho, ktora bola zrusena uplne v roku 2000 ? Zaujimalo by ma vidiet ako vyzerala trolejová stopa potom, co odstranili vyhybky a krizenia. Dakujem
Tá vizualizácia je zavádzajúca. Tie dva priechody, čo sa tam aj v súčasnosti nachádzajú, budú musieť byť miesta na prechádzanie riadené svetelnou signalizáciou. Alebo môžu medzi BUS pruhy a IAD dať ostrovčeky - čo nepredpokladám že sa zmestí.
Radosť sedieť tam a počúvať každé 2 minúty okoloidúci autobus. Najmä tie Mercedesy sú už riadne rozhrkané, ten rachot bude priam ohlušujúci. A je jedno či autobus pôjde 30 km/h alebo 50 km/h. Nebude to príjemné sedenie. Nedávno som bol na Páričkovej a sedel som asi 20 metrov od cesty. Tie rachotiace Mercedesy na 68 boli fakt príšerné. SORky im sekundovali. Nechcem si predstaviť aké by to muselo byť sedieť meter alebo dva od cesty, na ktorej je výrazne vyššia intenzita premávky autobusov. Trolejbus by mi až tak nevadil, lebo 1. je tichý a za 2. nesmrdí. Najlepšia by bola aj tak električka, lebo pri nej viem s istotou aj to, že pôjde danou trasou a neodbočí na chodník a nezramuje posedenie, keď vodič odpadne: https://imhd.sk/ba/doc/sk/15198/%C5%A4a%C5%BEk%C3%A1-nehoda-autobusu-SOR-NB-18-1838-so-st%C4%BApom
Milý pešiak, dovoľ mi, aby som reagoval na Tvoje príspevky. Sám často musím riešiť neprispôsobivých cestujúcich, nakoľko všetci vieme, čo nám cestovanie MHD občas prináša. Nie je to však také jednoduché s riešením týchto situácií, ako si to predstavuješ. Nehovoriac o tom, že v našich radoch máme aj dosť žien. Veľa cestujúcich, ktorí spôsobujú problémy sú väčšinou pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných látok, čo podstatne sťažuje komunikáciu s nimi, prípadne konfrontáciu ich nevhodného správania. Viem Ti minimálne za seba povedať príklad, kedy za mnou prišla cestujúca zo zadného vozňa súpravy T3 a urgovala ma, aby som zavolal policajtov, lebo po sedadlách poskakuje zdrogovaný mladík. Okamžite som teda kontaktoval dispečing a kým som sa s nimi dorozumieval tak vidím v spätnom zrkadle, ako z prvých dverí zadného vozňa vyskakuje mladík a pri vyskakovaní urobil salto vo vzduchu a pristál na zem, po ktorej sa so stiahnutými nohavicami šúchal o dlažbu. Keď sa bavíme o prepravnom poriadku, tak je to niečo čo existuje, ale cestujúci svoje povinnosti zrejme nepoznajú, vychádzajú skôr z nejakých etických štandardov a štandardov správania. Obzvlášť v týchto teplých dňoch nie je deň, kedy by niekto nenastupoval so zmrzlinou, nanukom, otvorenou plechovkou piva. Samozrejme sa snažím tieto situácie instantne riešiť, avšak treba povedať to, že ak by sa všetko riešilo, tak reálne naša MHD chodí permanentne mimo grafikonu. Stačí na Riviére v smere do mesta riešiť niečo, ujde ti signál a máš meškanie 2 min. na svete. Najmä cyklisti by si mohli konečne zapamätať, že preprava bicyklov je v čase od 6:00 - 9:00 a 13:00 - 18:00 zakázaná, a to predovšetkým cyklokuriéri jedál. Chcelo by to poriadnu osvetu pre cestujúcich, lebo z MHD sa pomaličky stáva menšia anarchia a je až neskutočné, ako sú niektorí ochotní sa hádať a trvať na svojej pravde napriek tomu, že porušujú prepravný poriadok a nútia vodičov ho porušiť.
Robiť z vodiča policajta, ako tvrdíš / stále hovoríme o smradľochoch cestujúcich / je dané jeho postavením. Tiež má pán vodič ďalšie možnosti, ak smradľoch neopustí vozidlo podľa pokynov vodiča. Práve , pre možný príklad - sedí v autobuse 5 slušných starčekov a sú nutení dýchať smrad z toho smradľocha. Potom čo, už tu nie sú slabé osoby - napríklad? Nič v zlom voči vodičom, ale presne takto tu fungujú aj naše slávne bezpečnostné zložky / hovorím často, nie vždy a všade, v mojom prípade aj napríklad mestskí pandúri / . Veľa osobnej cti a rozumu prajem.
Je strašne milé, aký si ochotný obetovať iných. Chcel by som vidieť ako by si presvedčil nejakého starčeka čo má rok do dôchodku že by sa mal pohádať s nejakým bezdomovcom. Keďže tú teóriu ovládaš tak fantasticky, mal by si sa k nim pridať a potom môžeš vyhodiť toľko ľudí, koľko chceš.
Vodič ***nie je policajt***. Nemá na to ani fyziku, ani školenie. Vôbec nie je rozumné očakávať od vodiča hocičo okrem toho aby zavolal na dispečing v prípade problému. Prosím vás, zobuďte sa.
Ten BUS pruh na Štefánikovej by sa ale mohol zriadiť aj v opačnom smere. V smere na Pražskú to funguje celkom dobre a ak by boli BUS pruhy v oboch smeroch, tak by sa možno začalo aj uvažovať o obnovení ET.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
(v kazdom pripade ja (-) zasadne nedavam, nesuhlas u mna znamena ze mam nejaky iny nazor/dovod a ked tak ho mozem napisat, zdovodnit preco s tym nesuhlasim a nie len proste strcit (-) ; zaroven ked napisem s cim nesuhlasim tak davam autorovi povodneho prispevku z ktorym nesuhlasim moznost na to tiez reagovat, obhajit si prave ten jeho nazor....)