V súvislosti so zmenami intervalov na linkách 68, 80 a 88 z 12min na 15 v sedle a cez víkendy mi napadlo, že či by nebolo vhodné keby DPB zapracoval na vytvorení materiálu na stanovenie jednotnej koncepcie intervalov a to v následových variantoch.
- základ 60 min
- 1.úroveň variant: A. 30min / B. 20-40min
- 2.úroveň variant: A. 15min / B. 20min
- 3.úroveň variant: A. 7/8min / B. 10min
- 4. úroveň variant: A. 3/4min / B. 5min
Alternatívne kombinovať dané varianty podľa toho, či je možné odseparovať istý zväzok liniek v intervalovom móde A. od B. a opačne, resp. že sa stretnú linky v i=30/60/30//60 a i=10/20/10//20, prípadne dvojica i=15/30/15//30 a i=5/10/5//10, ktoré sú síce v odlišnom variante intervalu vedené ale aspoň nie je nijak ohrozená nadväznosť. Samozrejme, že by sa to v značnej miere odvíjalo aj od intervalu električiek, aký by sa stanovil.
- základ 60 min
- 1.úroveň variant: A. 30min / B. 20-40min
- 2.úroveň variant: A. 15min / B. 20min
- 3.úroveň variant: A. 7/8min / B. 10min
- 4. úroveň variant: A. 3/4min / B. 5min
Alternatívne kombinovať dané varianty podľa toho, či je možné odseparovať istý zväzok liniek v intervalovom móde A. od B. a opačne, resp. že sa stretnú linky v i=30/60/30//60 a i=10/20/10//20, prípadne dvojica i=15/30/15//30 a i=5/10/5//10, ktoré sú síce v odlišnom variante intervalu vedené ale aspoň nie je nijak ohrozená nadväznosť. Samozrejme, že by sa to v značnej miere odvíjalo aj od intervalu električiek, aký by sa stanovil.

810zssk