Reakcia na: Arrivaderci #245829:
Otázne je, ako to zorganizovať. Po zrušení 30 a 37 by asi nestačila súčasná kapacita regiobusov zo Záhoria. A obdobne na opačnom konci mesta. To znamená, že by Arriva potrebovala kúpiť nové autobusy a DPB by zasa mal autobusy nazvyš. Alebo by Arriva odkúpila voľné autobusy od DPB?
Urbanway 2423
Ak by sa skrátili 520, 540, 550 a 565 po Záhumenice, tak zmestili by sa v špičke do 3 a 7 aj ľudia z PAD? Časť síce jazdí električkou už teraz, ale 3 a 7 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú.
610, 620, 630 a 632 by bolo lepšie viesť po Rožňavskej a ukončiť ich až na Bajkalskej, odkiaľ jazdí viac liniek ako 4 a tiež by to mohlo odľahčiť 53, ktorá by sa mohla zredukovať.
7xx linky by mali aspoň v špičke viesť až na AS (príp. k Novému SND), pretože trolejbusy by to asi nezvládali. V budúcnosti by mohol byť prestupný terminál aj pri OC Slovnaftská, kadiaľ raz povedie električka.
Mimo špičky má skrátenie regionálnych liniek zmysel, ale v špičke by to v niektorých smeroch spôsobovalo zbytočné problémy.