Reakcia na: CePo #244968:
"BID nebola ochotna poskytnut vlakove data"Pochopiteľne, keďže BID nie je pôvodcom a teda ani vlastníkom dát, tak ich poskytnúť nemôže. Dokonca nimi vo vhodnej spracovateľnej forme ani nedisponuje (asi 2x sa pracne opísali, ale je s tým toľko práce, že ten výsledok tomu nezdopovedá).
Návrh na zlepšenie mám - zobrazovať všetky linky len v ich oficiálnych trasách, bez ohľadu na jednoduchosť spracovania v zvyšných úsekoch. A ak je záujem zobrazovať aj iné vlakové trasy (napr. Rakúsko), tak ich dať do osobitných liniek bez označenia a tieto nezverejňovať do VZT.
CePo
R20 bola povodne len dvojzastavkova a cela trasa do Viedne bola zduplikovana, no padol navrh to spojit do jednej linky R20, aby sa to lepsie udrziavalo.
AT2 je prevzate oznacenie zo ZSSK knizneho cestovneho poriadku. Kludne moze byt nazvane inak, povodny zamer bol REX6. AT2 vsak bolo odsuhlasene a nekoliduje so ziadnym IDS BK oznacenim.
Dalsim z dovodov, preco bola zvolena prave napr. S70 pre celu trat 131 je ten, aby vozidla ukazovali na vnutornej tabuli prestup na linku S70 a nie 131 alebo nejaku inu imhd vymyslenu linku.
Ak by boli k dispozicii legalne a zaroven aspon z velkej casti validne data v hociakej strojovej podobe, vie sa spravit automatizacia a teda mozeme mat linky, ktore zodpovedaju IDS BK oznaceniu a potom linky, ktore su nejakou logickou trasou s inym oznacenim. Pri rucne vytvorenych linkach sa preferuje jednoduchost administracie.