Reakcia na: Z #24498:
suhlas, zuzi... ono je ale bohuzial rozdiel medzi omylom a neschopnostou. a ked to zas ja vezmem ako cestujuci, cize zakaznik dpb: vobec nemusim byt fer. podniku platim za vyuzivanie jeho sluzieb, dokonca dvomi cestami, kedze tam idu aj peniaze statne a mestske (kolko, to je druha vec a momentalne nie tema), a kedze platim, mam NAROK na vyuzivanie sluzieb, ktore budu mat istu uroven. to je princip sluzby, dokonca aj sluzby vo verejnom zaujme. dpb sa sprava ako monopol, nie ako firma, ktorej ide o zisk.
Vladimír
Napríklad z Dúbravky ide L1 s cieľom VOZOVŇA JURAJOV DVOR. Čo to znamená?
a) že na prvom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (napr. tunelom a Špitálskou alebo z Štúrovej na Špitálsku)
b) že na poslednom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (miesto zastávky TU zastaví na Floriánskom nám. a ďalej do vozovne)
c) vykoná celý spoj a potom ide do vozovne? (po
Ak by tam mali byť ďalšie texty typu "cez", tak to už naozaj môžeme číslo linky vyhodiť.
Hlavnú stanicu, ďalej otočka a do vozovne)
Okrem toho, ak by ako číslo bola zvolená linka, ktorá okolo vozovne jazdí a jazdí ďalej, dochádzalo by ku konfliktom s cestujúcimi - číslo by ich naviedlo na myšlienku, že spoj ide riadne.
Ja najčastejšie cestujem električkou v Košiciach a som plne spokojný s tamojším systémom. Žiadne číslo, len nápis DO VOZOVNE (najkratšou trasou).
Samozrejme v BA je vozovní viac (dve), takže info by musela mať aj názov vozovne a nakratšia trasa pri bratislavskom vetvení tratí v centre nemusí byť každému jasné. Preto ešte raz - VOZOVŇA XYZ cez A / cez B