Reakcia na: Andy #24332:
No tak ja si socík pamätám tiež a keď som ako BEUS-ák išiel v noci domov, tak z Kamenného námestia mi išli autobusy 0:40 (134), 1:05 (139), 1:20 (144), 1:40 (144) atď..12 jazdila v špičke po 4 minútach, 212 po 3 a podobne.
Boľševik stál za hovno, vozidlá boli zanedbané ale intervaly teda boli rozhodne hustejšie.
I.

Je mi z tych nemeckych (et=t-mobile) svin zle.
Dalsia vec je dojazd linky 201 - pekne by napr. bolo, keby sa na Trnavskom myte zmenila 201 na 204. Viem, ze to tak nebude, lebo su ine plany, ale toto by ma potesilo 
fobust
1. Hrbu tabul nosti netreba, napr. stacia tri tabule, jedna s napisom "Vozovna Jurajov dvor" dopredu+ dve bocne na celu supravu. Otazka je, ci si cestujuci tu tabulu vobec vsimne, alebo len nastupi ked uvidi linku 12 (prikald). Ale z vlastnej skuenosti mozem povedat, ze cestujuci kukaju VZDY iba na linku - ked je vyluka a na transparente je napr. "14 Kamenne nam", tak cestujuci budu aj tak vyzvedat, kam ta elektricka ide, ked si vsimnu, ze neodbocila tak, ako su zvyknuty. Prave v tomto ohlade by pomohlo akusticke hlasenie zastavok. A to take, ze budu naprogramovane aj vylukove trasy s tym, ze ak bude nasledujuca zastavka posledna totozna s beznou aj vylukovou trasou, tak sa to akusticky ohlasi, aj s vymenovanim najdolezitjesich zastavok na obchadzke, pripadne s moznostami prestupu. A nech mi nikto nevravi, ze sa to neda.
2. Tu to ma vacsi zmysel, lebo nejde ani o nosenie tabul, ale aj ich nesutale prehadzovanie. Napr. jedna suprava robi jedno kolo linku 4, potom 2, potom zasa 4, etc...