tak tak, ako píšu spoludiskutujúci, na Záhorí už enem osobáčkem
rekonštrukcia trate v nedohľadne (mala začať túto jar), ale však prečo to nepoužiť ako výhovorku a už od decembra zrušiť REXy (a napr. ráno v špičke TRI vlaky bez posilnenia zvyšných súprav)
Viac vlakov sa nedá, lebo to nemá kto voziť a behajú tam aj R, RR aj EC, či nákladné. Preto ich treba zastaviť v Senci, Bernolákove a Ivanke a spomaliť ich o 9 minút. Tých 9 minút už nikoho nezruinuje, ale pomôže celému primestu. CP je pre ľudí, nie pre železnicu a ÚHP.
Nj, to bude docela skok s ktorym by to chcelo nieco spravit, ale urcite radsej pridat nejaky vlak ako spomalovat (a kapacitne posilnovat) vsetky Rexy. Ak sa doteraz zmestili 4 vlaky za hodinu, malo by tam byt miesto este minimalne na jeden.
#243754 810zssk: Na 110 to medzicasom funguje inac. Tie rexy tam uz nie su. Vsetky vlaky stoja vsade, len cast ide do MA a cast az do Kutov.
To čo je na 110ke. REX vlak ide expresne BA-MA a odtiaľ ako osobák. Os ide ako osobák v trase BA-MA. Ten Os vlak príde do MA tesne pred REXom takže ak potrebuješ ísť napr. Plavecký Štvrtok - Sekule, vieš tam prestúpiť.
Bez zastavenia GA-BA, a teda medzi 4 a 9h v Senci zostane len desať odchodov namiesto dnešných sedemnásť, presný polhodinový interval, čo je žalostne málo. Bude potrebné predsalen zastaviť ranné REX v Senci, čím by sa vytvoril kvázi20-min. interval (X:24-Os, X:54-Os, X:10-REX) aspoň ráno, lebo inak síce nebude tlačenka, ale bude neaktraktivita.
Presne to, co Joyki popisal: jeden vlak obsluhuje vsetko GA-BA ("jedno pasmo") a druhy vlak obsluhuje vsetko NZ-GA ("druhe pasmo") a potom ide bez zastavenia az do Bratislavy
Rámcový návrh pre trať 130: celodenná pásmová obsluha, pásmová stanica je Galanta.
S65 sa ruší, všetky vlaky z Hlst nasledovne:
Os X:09 zastávkový po Galantu,
X:34 REX po Galantu bez zastavenia, ďalej všade,
X:39 Os zrýchlený po Galantu (prejde Recu - má prípoj zo Senca 640, a Pusté Úľany).
Vo voľných dňoch Os X:09 zastávkový každú hodinu až po Nové Zámky.
Paušálne sa však na Slovensku zavádza časové utlmenie premávky v dňoch 24./25.XII. a 31.XII./1.I. - posledné odchody po 17.h z východzích staníc, prvé po 5.h, čo sa veľmi nepáči, lebo osobne som cestoval aj na Štedrý večer, aj 25.12., aj na Nový rok S60-kou, a rozhodne nebola prázdna, pretože aj v tých dňoch sú šichty pracujúcich.
No napríklad v prípade 59 ak je upchatý obchvat tak nikto nikomu neodtrhne hlavu za to, že vodič zvolí inú trasu a nestojí hodinu kdesi v kolóne. Ale keby sa rozhodol to zobrať cez Patrónku napríklad, tak to by už mohol byť problém
Neviete nahodou ako to vyzera s tymi 50m elektrickami? Kedy bude vyhlasena sutaz? Bude sa starsim elektrickam instalovat system Vetra? Dostanu T6-tky klimatizaciu?
Podľa rámcového návrhu trate 120 S55 bude okresaná na 7 párov a na úsek Petržalka - Pezinok: do BA medzi 5:20 a 8:20 štyri vlaky a tri obratové popoludní, z BA dva obratové ráno a päť medzi 14:11 a 18:11.
Tie SJ ale nezvyknú striktne dodržiavať stanovenú trasu, aj keď zvyčajne idú samozrejme čo najrýchlejšiou trasou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Foltest