Reakcia na: 810zssk #242971:
Tým som chcel povedať len toľko, že ich brána to podporuje, takže stačí upraviť aplikáciu. Aj pri "natívnej" implementácii potrebuješ využiť (podporovanú) platobnú bránu, hoc to z pohľadu používateľa nie je vidno.Keby nimi používaná brána Apple/Google Pay vôbec nepodporovala, bolo by to o prekážku viac a bez jej výmeny (alebo doplnenia podpory na jej strane) by to bolo nerealizovateľné. (Možnosť spracovania platieb priamo IDS BK môžeme, myslím, vylúčiť.)
N/A
Úryvok z Prepravného poriadku IDS BK:
článok B.3.16: V prípade, že najbližší KOCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný
zakúpiť si cestovný lístok v inom KOCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden
iný funkčný KOCL, cestujúci vo vlastnom záujme:
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade
vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora, ktorý preverí EP na
predloženej BČK/VIK,
b) v PAD je cestujúci povinný si zakúpiť cestovný lístok u vodiča v zmysle cenníka tarify IDS
BK,
c) pred nástupom resp. bezodkladne po nástupe do vlaku, cestujúci vyhľadá sprevádzajúci
personál vlaku a ohlási nástup bez platného cestovného lístka z dôvodu nefunkčnosti
KOCL. Sprevádzajúci personál vlaku vypraví cestujúceho na základe informácií CL1C IDS
BK platným od času výdaja v papierovej forme. Vo vlaku je možná platba za cestovný lístok
len v hotovosti