Reakcia na: Dunaj #242960:
Ak sú nefunkčné všetky označovače, tak áno, pretože je to prekážka zo strany dodávateľa služby. Úryvok z Prepravného poriadku IDS BK:
článok B.3.16: V prípade, že najbližší KOCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný
zakúpiť si cestovný lístok v inom KOCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden
iný funkčný KOCL, cestujúci vo vlastnom záujme:
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade
vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora, ktorý preverí EP na
predloženej BČK/VIK,
b) v PAD je cestujúci povinný si zakúpiť cestovný lístok u vodiča v zmysle cenníka tarify IDS
BK,
c) pred nástupom resp. bezodkladne po nástupe do vlaku, cestujúci vyhľadá sprevádzajúci
personál vlaku a ohlási nástup bez platného cestovného lístka z dôvodu nefunkčnosti
KOCL. Sprevádzajúci personál vlaku vypraví cestujúceho na základe informácií CL1C IDS
BK platným od času výdaja v papierovej forme. Vo vlaku je možná platba za cestovný lístok
len v hotovosti
Jak44