Reakcia na: milanko79 #242750:
Kebyže jazdím na aute ako SADka na autobuse, môžem meniť dvojhmotný zotrvačník každých 50 tisíc kilometrov. Tiež ma vždy zaujímala poruchovosť pri takej jazde, pri nízkych otáčkach trpí asi všetko doradu viac, ako pri vyšších.
u sad pp to bol extrém taký štýl jazdy som snáď nevidel nikde na svete - rozjazd z 3 na rovine a bum do 6, ked sa rozbehne na 70 vyradí a na neutrále ide do 50 potom proces opakuje. Neviem či si niekto niekedy spočítal aký vplyv to má na poruchovosť a celkový stav vozového parku... Tí normálnejší sa vys*ali na prémie a jazdili normálne za cenu vyššej spotreby. PS: kvôli týmto tzv. jazdám na spotrebu sa napríklad nepúšťala klíma, počkajte na leto a uvidíte či tam ešte buzerujú stále
Valec