László si fakt robí z ľudí prdel:
"Zaviazali sme sa, že situáciu vyriešime a cestujúci vidia, že sa situácia v prímestskej autobusovej doprave v Bratislavskom kraji každý týždeň zlepšuje."
Toto je ako z príručky fakt zlého marketingu.
"Zaviazali sme sa, že situáciu vyriešime a cestujúci vidia, že sa situácia v prímestskej autobusovej doprave v Bratislavskom kraji každý týždeň zlepšuje."
Toto je ako z príručky fakt zlého marketingu.
Ike
Kraj z tohto žiadny výnos nemá, ale keďže výška transferu nepriamoúmerná k počtu cestujúcim, čím viac cestujúcich, tým menší náklad pre kraj a tým lepší hospodársky výsledok pre kraj.
Pokuta bude výnos pre BSK, ktorý (predpokladám) je mimoriadnym výnosom, s ktorým sa v rozpočte nepočíta. Pokuta navyše nie je určená na prevádzku BSK, ale ako "výchovný" mechanizmus. Preto by bolo fér, keby tento výnos kraj hneď pretavil do nákladu v podobe "ospravedlnenia" pre cestujúcich. Ak to skrátim, vlastne by Arriva zaplatila pokutu svojim zákazníkom za nedodanie adekvátnej služby.