Reakcia na: diky #242134:
V tejto oblasti by sa to podľa mňa malo celé nejako reorganizovať, pretože teraz tam jazdí podľa dosť veľa liniek s dosť zlým intervalom (23, 36, 123, 130).23 by sa mohla posilniť na 15/20-minútový interval v úseku Lamač - Pri kríži, keďže poskytuje celkom rýchle spojenie medzi Lamačom a Dúbravkou. 36 by tiež mohla mať 15/30-minútový interval, aby mohla nadväzovať na 37 (aby sa posilnilo spojenie zo Strmých vŕškov v špičke). Taktiež by sa mohla posilniť a rozšíriť premávka 92 po Bory, ktorá by zabezpečila okrem iného aj spojenie Lamača s Bormi a tým pádom by sa mohla 123 zrušiť. Pre cestu z Podhája do Borov/k OC Lamač by bolo treba prestupovať na Vrančovičovej, čo by sa čiastočne dalo vyriešiť posilnením 130.
Čo sa týka Borov, tak tam podľa mňa bude o chvíľu chýbať aj nočná doprava, keďže teraz tam stojí iba N21 na rázcestí.
Do volieb sa už asi ale s linkami v západnej časti mesta nebude reálne robiť nič a po nich uvidíme.
) silno obhajoval MHD, som sa zmenil na čistého "autistu". Áno, do auta ma vyhnali opatrenia (niektoré pochopiteľné, niektoré nezmyselné) a vrátiť sa späť nemienim. Bývam v Petržalke, dcéru vozím do škôlky v Petržalke, pracujem v Petžalke. Keď som chodil túto trasu s MHD, tak mi to trvalo 35+ minút. A to som musel mať šťastie, že tá 99, ktorá ma tam viezla, nešla o minútu-dve skôr (áno, dobiehal som na poslednú chvíľu, ale ja bývam hneď pri zástavke). Autom to mám za 15.
Viko
Ako jasne, ak porovnávame priamy spoj a prestupovanie, vždy tam platia tie základné pre a proti... Ale od Technopolu je 92 už voči 83 jednoducho nekonkurencieschopná, jediný benefit je snáď len obsadenosť autobusu. Keby sa 92jkou dalo rozumne dostať do JZ častí mesta (KV, Mlynská dolina) tak by podľa mňa bola zaujímavejšia, ale "prestupný uzol" ZOO nestojí za reč. A tak nečudo, že zo spoločného úseku vychádza lepšie použiť 83 na Zochovu, SAV, alebo hoc aj na Patrónku, ak zrovna nejakým zázrakom nie je mesto úplne zasekané a Sitina voľná.