ak si dobre pamatas, tak zmeny ktore vyustili do skratenia linky 120 boli preberane uz pred 1.5 rokom a vtedy sa nehovorilo nic o skrateni 120ky tak ako ju skratili, len sa hovorilo o jej otacani na Hl. stanici. a skratenie 74 vtedy malo byt kompenzovane predlzenim 24ky. aky gulas si uz z toho DP spravil je vidno, ale to skor bolo tym, ze 74 je spoj ktory si neda slovnaft. A zmeny co som daval posledne sa nezrealizovali ani jedna a neviem ci si ich videl, ale tykali sa vsetky len liniek konciacich bna dolnych honoch a okoli... a co sa tyka 74 ako prepoja cez Racianske myto, dovolim si tvrdit ze jej zrusenim by to tam niak kriticky nezahustilo obsadenost spojov (je tam subeh od stanice az po bajkalsku s 2 trolejbusmi a 2 ci troma autobusovymi spojmi... 74 mozno chodi narvata v spicke (to naozaj neviem) ale aj tak ked si pozries kde sa ten spoj zacne neak solidnejsie naplnat, tak je to niekde mozno jednu zastavku pred bajkalskou a tak ak xces posilnit jeden spoj (napriklad tu 21ku o ktorej sa tu diskutovalo) tak MUSIS niekde zas nieco zrusit/zredukovat a podobne. Bohuzial, ale dnes to tak je a ak chces mat aspon malu realnu nadej na akceptovanie zmien...
d3k0
all: Jano mal uz davnejsie napad zaviest nieco take ako "Preco nesli?", len som sa k tomu nevedel dostat, aby som to spravil. Iste riesenie by bolo vytvorit niekolko dalsich diskusnych for, ktore by sa venovali kazde inemu problemu bratislavskej dopravy. O toto ma prosil Mato, takze napiste, co si o tom myslite.
Tak ma napadlo - preco je cast solo vozov typu T3SU? Ved prave tieto eliny maju viac miest na sedenie ako ostatne, takze ak su nahodou ako zalozak (napr. dnes 7718 na obchadzkovej 9), potom clovek nema kde stat...
Color: Joj, to je tak, ked mame automatizovany system a Hostik trosku blbne... Pokusim sa ti niekedy ozvat...